Jump to content

Recommended Posts

Posted

Blijkbaar draait zo'n fysieke winkel daar goed. Ik vraag me echt af of daar in Nederland ook zal werken. Misschien eens een pandje huren hier in Utrecht.

Posted
Blijkbaar draait zo'n fysieke winkel daar goed. Ik vraag me echt af of daar in Nederland ook zal werken. Misschien eens een pandje huren hier in Utrecht.

Het zou inderdaad in een grote stad moeten zijn, maar dan is de huur natuurlijk ook relatief hoog. Maar een "brick and mortar" store zoals de Amerikanen dat noemen, is inderdaad best een mooie optie voor scheerartikelen.

Posted

Denk dat Maggard het merendeel van zijn omzet haalt uit de online verkoop. Een fysieke winkel in NL zou kunnen slagen indien gevestigd in een grote stad mét parkeergelegenheid (vlakbij) de winkel en online verkoop. Anders moet je het alleen hebben van 'langslopend" publiek.

Posted

Het zou inderdaad in een grote stad moeten zijn, maar dan is de huur natuurlijk ook relatief hoog. Maar een "brick and mortar" store zoals de Amerikanen dat noemen, is inderdaad best een mooie optie voor scheerartikelen.

Heb er wel eens over zitten denken, een barbershop in Utrecht. Die is er nog niet en het zou een goede plek zijn, centraal gelegen, veel winkelpubliek en de juiste doelgroep (denk ik). Maar dat weegt nog steeds niet op tegen de huur van zo'n pand vrees ik.

Posted

En probeer in het centrum van Utrecht maar eens iets te vinden met parkeerplaats voor de deur. :? Moest vorige week op het Oudkerkhof zijn. Blij dat ik op de motor was en redelijk de weg nog weet in de binnenstad.

Posted

Denk inderdaad dat zij heel veel omzet halen met online verkoop. Kijk alleen al op sites als bv reddit hoe vaak maggard voorbij komt.

Daarnaast is de VS wat groter, is onroerend goed wat goedkoper.

Ook lijkt het een nogal paupere buurt. https://www.google.nl/maps/place/Maggard+Razors/@41.8986881,-84.0374069,3a,75y,275.46h,90.92t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBCBwmEs2IxLXS6X41XTB0g!2e0!4m2!3m1!1s0x0:0x959b801cbc324996

Met alle respect verder natuurlijk, want erg toffe winkel. Dat wel!