Dr.Paranoid! Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Hallo Allen, Uit vorige poll is gekomen dat we overduidelijk voor optie 3 gaan! Dus nu, resin keuze! The knots genoemd staan nog steeds en knot kan iedereen kiezen die hij wilt. De prijzen komen neer op: Super Silvertip (soft action) & Manchurian 2 Band (slightly stiffer) = +/- 83 euro (ligt aan exchange rate) zonder verzenden / ophalen in NL (5.5 - 6.95 DHL vs PostNL naar keuze). Extra Dense Silvertip = +/- 96 euro (ligt aan exchange rate) zonder verzenden / ophalen in NL (5.5 - 6.95 DHL vs PostNL naar keuze). Inclusief gravering, verzending van UK naar NL, en de heer Neep's kosten voor arbeid/design/kwaliteit etc. Dit is inclusief basis Resin's. Ik ben de volgende tegen gekomen in de vorige poll, als je meerdere evenredig mooi vind kies dan vooral voor meerdere (2 max. p.p.) en licht toe of je alleen voor jou keuze wilt gaan of openstaat voor de winnende keuze in de comments. Niet iedereen zal zijn/haar top 1 wens krijgen maar ik hoop dat we op de gulden middenweg komen met de meeste stemmen en iedereen redelijk tot compleet tevreden! Resin's: 1: Mammoth ivory! 2: Black & Metallic silver! 3: Cobalt blue! 4: Ivory! 5: Malachite green! 6: Briar Burl! Ik zie jullie keuzes tegemoet. Keuze voor Resin zal uniform zijn (hopelijk), iedereen een resin uit de lijst kan ook maar zou ik erg jammer vinden, aangezien een hoop mensen met mij het er mee eens zijn dat een L.E. forum kwast er uniform uit moet zien, en knot naar je eigen keuze customized genoeg met betrekking tot gebruik in ieder geval Laten we er allemaal uitkomen door middel van de kameraderie die we hier op het forum hebben! Stem alleen als je ook echt het geld + intentie hebt om te kopen, naai je mede forummers niet door voor de lol te stemmen. Volgende poll zal de definitieve "Ja ik wil" poll zijn, en diegene die in poll 3 ja stemmen verwacht ik dus ook geld en commitment van. Gravering zal in de bodem komen en is inbegrepen bij de prijs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Reageer sowieso als je stemt en wat je gestemt hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Ik alleen als het de kobalt blauw zal zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Hoewel ik poll 1, optie 3 de saaiste der mogelijke keuzes vind wil ik de kwast nog steeds overwegen. In het blauw of groen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 1 en 2 gekozen. Mammoth Ivory is second choice overigens. Mijn backup choice. De Black & Silver is zo bruut Beetje dat stylish/luxe van het zwart met een tikje ruig met dat zilver. I like it a lot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Is geen basic Resin maar een premium resin (AKA groot verschil in prijs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Is geen basic Resin maar een premium resin (AKA groot verschil in prijs) Ik heb de eerste poll doorgenomen en er zijn 5 forumleden (waaronder ik zelf, ja) die de Briar Burl als eerste of tweede keus hadden. Dan kan die nu toch niet zo maar weg zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Is geen basic Resin maar een premium resin (AKA groot verschil in prijs) Ik heb de eerste poll doorgenomen en er zijn 5 forumleden (waaronder ik zelf, ja) die de Briar Burl als eerste of tweede keus hadden. Dan kan die nu toch niet zo maar weg zijn? Er zijn 25 andere members die alles te duur vonden, met de briar burl komen prijzen boven de 120 euro uit, ik had toen al gezegd: Basic Resin's Link to comment Share on other sites More sharing options...
moxie66 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 cobalt op 1 en mammoth ivory op 2 maar doe ook mee bij malachite green al heeft cobalt wel echt mijn voorkeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Nogmaals mensen, meld ook even in een post hier de reden waarom je voor bepaalde dingen kiest! Is voor ons ook handig om te weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Voor 1 & 2 gekozen, welke het wordt maakt me niets uit, vind ze beide erg mooi. De andere kleuren vind ik 'n beetje ouderwets, die zou ik over 30 jaar kiezen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceekee Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Voor 1 en 2 gekozen. Welke van deze twee het wordt maakt mij niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Toch zonde. Pakken we weer de saaiste kleur. Heeft er nou niemand een beetje lef? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 ik had lef Black & Silver als hoofdkeus Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 ik had lef Black & Silver als hoofdkeus Da's lef inderdaad. Geen smaak, maar wel lef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 heej heej, lief doen jij he Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Dat was humor overigens, voor het uit de hand loopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoogheemraad Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Ik heb gekozen voor de Mammoth Ivory. Gewoon omdat dat de neutraalste en daarbij minst lelijk is. Zoals al genoemd is de standaard wit mij te basic, de groene te ouderwets, blauw te kitscherig en zwart/zilver kan ik niet beoordelen op dit plaatje maar zou een tweede keus zijn. Daarbij houdt Mammoth ivory een hoger restverkoopwaarde. (Ja, daar hou ik ook rekening mee). Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Is geen basic Resin maar een premium resin (AKA groot verschil in prijs) Zonder het allemaal nog ingewikkelder te willen maken; Briar Burl staat vermeld onder de standaard resins... Voor alle duidelijkheid, ik ga met deze kwast niet (meer) meedoen. Niet om de prijs (die er heel netjes uitziet) noch om de greepjes maar na enig bezinken komt er sowieso een knot uit die ik eigenlijk niet zoek (nl. veel te groot voor mijn smaak). Desalniettemin een mooi initiatief en ik hoop dat er iets moois uitkomt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 Wat is er met de variant briar burl gebeurd? Is geen basic Resin maar een premium resin (AKA groot verschil in prijs) Zonder het allemaal nog ingewikkelder te willen maken; Briar Burl staat vermeld onder de standaard resins... Voor alle duidelijkheid, ik ga met deze kwast niet (meer) meedoen. Niet om de prijs (die er heel netjes uitziet) noch om de greepjes maar na enig bezinken komt er sowieso een knot uit die ik eigenlijk niet zoek (nl. veel te groot voor mijn smaak). Desalniettemin een mooi initiatief en ik hoop dat er iets moois uitkomt! Knot kan op verzoek volgens mij ook kleiner / dunner en idd, briar burl kan ik ook krijg ik net van de heer Neep te horen, die zal ik dus toevoegen (iedereen kan stem wijzigen als het goed is). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 13, 2014 Author Share Posted September 13, 2014 Oh, en poll veranderen reset blijkbaar meteen de keuzes, sorry Nieuwe ronde nieuwe kansen? Graag opnieuw stemmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Again: 1 en 2 gekozen. Mammoth Ivory is second choice overigens. Mijn backup choice. De Black & Silver is zo bruut Beetje dat stylish/luxe van het zwart met een tikje ruig met dat zilver. I like it a lot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 De extra keuze blijkt mijn voorkeur niet te beinvloeden. Ik blijf bij blauw en groen, in willekeurige volgorde. Of neen. Blauw vind ik qua kleur mooier, maar bij het handvat is groen mooier denk ik. Of niet. Hm. In willekeurige volgorde, laten we het daarop houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 (edited) Zo, de kansen op de briar burl zijn weer toegenomen dus daarop gestemd. Met de extra dense silvertip voorzie ik veel prettige scheerbeurten! Voor de telling straks: ik heb geen 2e keus aangevinkt. Edited September 13, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts