Snuff Posted March 18, 2015 Author Posted March 18, 2015 Ik ga ze denk ik allemaal aan me voorbij laten gaan, ben tevreden met de mongoose en heb ahum enkele SE's van de oude stempel die me fantastische momenten bezorgen.
Kingjack Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Een aantal maanden geleden heb ik ook een Mongoose besteld. Intussen al een aantal maal bericht gekregen dat er leveringsproblemen zijn met de gepolijste kop. Zo langzaam begin ik er een beetje genoeg van de krijgen en begin eraan te denken om maar af te zien van de koop en wachten op een OC variant. Heeft iemand een idee waarmee ik de Mongoose zou kunnen vergelijken qua scheereigenschappen?
Snuff Posted September 9, 2015 Author Posted September 9, 2015 Met alle scheerapparaten die dezelfde mesjes gebruiken is het beste antwoord dat ik kan geven. Zoals de Cobra - King Cobra en de verscheidene Feather Artist messen en aanverwanten. Ik vind de Mongoose een milde krabber die voor mij (veel) beter presteert met een lichter handvat dan het bijgeleverde. Dan heb ik het uiteraard over de RVS variëteit.
Recommended Posts