Snuff Posted February 25, 2015 Author Posted February 25, 2015 Ze zijn bezig met nieuwe versies van de Mongoose, een aluminium en eentje met open kam
Marcel Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 De afbeeldingen werken niet als je niet ingelogd bent op Badger & Blade
efsk Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 En de vraag is: zijn ze zo goed afgewerkt als dat andere exemplaar?
SR8 Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 De afbeeldingen werken niet als je niet ingelogd bent op Badger & Blade Voor de niet-B&Bers: Foto1 Foto2
Tjebbe Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 oei, die open kam, die vind ik wel erg mooi!
Snuff Posted March 1, 2015 Author Posted March 1, 2015 Er komt ook een Titanium Mongoose en een Mini Mongoose die gebruik van injector mesjes toelaat, prachtig!
Robert79 Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 Er komt ook een Titanium Mongoose en een Mini Mongoose die gebruik van injector mesjes toelaat, prachtig! Injector mesjes ? die worden toch al een hele tijd niet meer gemaakt ?
Robert79 Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Nog volop te krijgen, bijvoorbeeld hier ja, nog wel, maar zullen ze er over 20 jaar ook nog zijn ? Dan kunnen mensen toch beter in de Mongoose investeren die van Artist club mesjes gebruik maakt ?
talibeard Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Of ze over 20 jaar nog injector mesjes verkopen weet niemand en dat geldt ook voor SE- en DE-mesjes. Overigens schat ik de kans dat je over 20 jaar nog aan een greepje voor Fusion cartridges kunt komen een stuk kleiner in.
Snuff Posted March 3, 2015 Author Posted March 3, 2015 Nog volop te krijgen, bijvoorbeeld hier ja, nog wel, maar zullen ze er over 20 jaar ook nog zijn ? Dan kunnen mensen toch beter in de Mongoose investeren die van Artist club mesjes gebruik maakt ? Wie echt graag scheert met een bepaald systeem koopt gewoon een grote voorraad in. Ik kan alvast vooruit voor dit leven en enkele reïncarnaties
meemai Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Nog volop te krijgen, bijvoorbeeld hier ja, nog wel, maar zullen ze er over 20 jaar ook nog zijn ? Dan kunnen mensen toch beter in de Mongoose investeren die van Artist club mesjes gebruik maakt ? Wie echt graag scheert met een bepaald systeem koopt gewoon een grote voorraad in. Ik kan alvast vooruit voor dit leven en enkele reïncarnaties Als wat verwacht je te reïncarneren? Maar mijn vader zegt altijd tegen mij, 'voorraad kost ook geld.'
mhharsta Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Nog volop te krijgen, bijvoorbeeld hier ja, nog wel, maar zullen ze er over 20 jaar ook nog zijn ? Dan kunnen mensen toch beter in de Mongoose investeren die van Artist club mesjes gebruik maakt ? Wie echt graag scheert met een bepaald systeem koopt gewoon een grote voorraad in. Ik kan alvast vooruit voor dit leven en enkele reïncarnaties Ja, een grote voorraad open messen lijkt me een goed begin .
marco Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 wil je reïncarneren als een scherende vrouw?? Jij wordt de nieuwe Shaving Silly
Robert79 Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Als die shaving silly eruit ziet als op die foto hier boven, mag ze mij ook wel is doen !
Snuff Posted March 4, 2015 Author Posted March 4, 2015 Als die shaving silly eruit ziet als op die foto hier boven, mag ze mij ook wel is doen ! dat is shaving silly in haar jongere jaren, trouwens je kan nu al reserveren als je wil want ik verwacht dat het druk gaat worden Raar dat niemand er aan denkt dat ik wel eens als de man op de foto wil terugkomen en mezelf gewoon laat verwennen?
talibeard Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Raar dat niemand er aan denkt dat ik wel eens als de man op de foto wil terugkomen en mezelf gewoon laat verwennen? We beginnen je gewoon een beetje te kennen Ron.......
Robert79 Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Raar dat niemand er aan denkt dat ik wel eens als de man op de foto wil terugkomen en mezelf gewoon laat verwennen? Ik dacht dat ik dat al had aangegeven
Snuff Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Over een tijdje zit er een ander gelijkaardig krabbertje aan te komen die dezelfde mesjes gebruikt, de Razorock Hawk
talibeard Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Wel een beetje copycat. Klopt, maar dat is ook waar voor iedere DE-krabber na de eerste Gillette. En blij toe want daardoor valt er voor ons zoveel verschillends te kiezen!
Recommended Posts