freaky666 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Nou, het kwaad is geschied,... Kom ik vanavond thuis van het werk zegt mijn vrouw tijdens het eten; schat, ik heb vanmorgen je krabber gebruikt om mijn benen en oksels te scheren en dat gaat wel véél beter en soepeler dan met die cartridges en ja heb er eerst een nieuw mesje ingedaan en ingezeept met je oude VGH kwast,...dus bestel voor mij ook eens een eigen krabber,... kies jij er maar een uit en als het kan een roze,... hahaha,... Ik snap nu ook waarom mijn vrouw dit weekend haast de TOBS coconut heeft aangedrongen (niet dat ik dat erg vind maar enige achterdocht was wel gewekt) en nu is ook duidelijk waarom, dus maar eens een bestelling plaatsen bij BDF en meteen nog maar een TTO voor ikke zelluf en misschien ook nog maar een zeepje ofzo
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Mazzelaar! Wedden dat nieuwe spullen bestellen ineens makkelijker wordt?
caliban Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Heb mijn vrouw al eens gesuggereerd om een krabber te proberen. Maar nee haar cartridges bevallen goed
freaky666 Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Spullen bestellen is nu wel wat makkelijker nu de WAF (Wife Acceptation Factor) in mijn voordeel is ja, en heb daar maar meteen handig op ingespeeld en het ijzer gesmeed toen het heet was dus BDF heeft de bestelling al in de mailbox liggen, dus kunnen we weer als een jonge blije pup een doos open gaan reten (als mijn vrouw me niet voor is)
gyedema Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Ik heb een Gillette Lady (ook nog eens een birthday edition..!!) voor mijn vrouw op de kop getikt een tijd geleden. Eén keer mee geschoren maar ze is weer terug aan de cartridges.
Lampuhkap Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Ik heb hier voor mijn vrouw een Lady Gilette in Babyblauw en een Pearl OC TTO in roze Ik heb dr een best badger kwast van Baume.BE gegeven en wat TFS Linocera en Mandorlatte en een TFS Mandorla ASB aangesmeerd. HElemaal blij, dik tevreden, wat wil je nog meer?
Fraggie Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Mijn vrouw vertelde mij vandaag dat ze regelmatig aan mijn scheerzepen ruikt. Ze wilt ze graag gaan gebruiken voor benen etc. Nou vooral doen, kan ik nog wat lekkere zepen kopen voor d'r
SakasakaHeyhey Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Dat is nu leuk om te lezen mannen. Ik probeer het ook al een tijdje bij mijn vrouw, maar zij vindt het te veel gedoe. Hebben jullie nog tips om haar over de streep te trekken:mrgreen:
Lampuhkap Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Goed uitleggen, voordoen, goed geurend materiaal in huis halen, the works.
Fraggie Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Koop een wat vrouwelijk geurende scheerzeep!? Overdrijf hoe gaaf je huid wel niet is, en vele malen goedkoper dan spuitbussen en spuitbussen zijn zooo slecht voor het milieu en slecht voor de huid. En anders link je haar even door naar het forum, misschien kunnen wij je vrouw overtuigen Gr Hans
SakasakaHeyhey Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Hahaha is goed mannen. Ik ga mijn best doen en wie weet gaat ze overstag:)
freaky666 Posted September 11, 2014 Author Posted September 11, 2014 Mijn vrouw had al wel interesse in een ander scheermes en is eigenlijk overstag gegaan nadat ik haar scheerzeep had laten zien met `zoetere-bloemige` geuren en had haar ook al (meer dan eens) een krabber laten zien waarvan ik dacht dat ze hem mooi zou vinden en is haar nieuwschierigheid was gewekt en eenmaal geprobeerd was ze eigenlijk om en heb ik er gisteren 1 voor haar besteld (en nog 1 voor mij,... en nog een preshave, en 2 zeepjes voor ikke zelf,... eeuuhh,... ons,... whahaha)
cutthroat Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Je kan het nog zo goed uitleggen en voordoen, alle voordelen opnoemen, aanbieden het voor te doen, maar dan nog heb je te maken met de "eigenwijs-factor". En die is bij sommige vrouwen veel sterker aanwezig dan bij andere (weet ik uit ervaring )
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Oké Heren !!! Ik zit nu al 2 pagina's mijn mond te houden maar waarom moeten jullie vrouwen in hemelsnaam met een krabbertje gaan scheren omdat jullie daar helemaal dwaas van zijn ??? Denken jullie nou werkelijk dat je vrouw smorgens tijd heeft om uit te gaan kiezen wel geurtje zeep ze vandaag eens gaat gebruiken ?? Terwijl het hele gezin op een of andere manier gevoerd moet worden , aangejurkt en de deur uit ??? De gemiddelde vrouw trekt een te bot scheer iets langs haar benen oksels en is blij dat er nog bikinilijn in takt blijft en vliegt de deur uit. S avonds gaat het uitgebreide scheerverwenuurtje ook niet op want dan ben je moe en blij dan je na het douche je mand in kan en in het ergste geval keert het iedere dag terug in de zomer omdat een of ander modeontwerper [ vast een man ] bedenkt dat korte rokjes weer in zijn want stoppels hoe aantrekkelijk op een mannen kin ook kunnen zijn , ze zijn not done op een vrouwen been / oksels en bikinilijn. Dus bespaar je vrouw het ruiken aan zeepies en miepen over een krabbertje , koop een bos bloemen en een luchtje voor haar , zeg dat je van haar houd en zoen haar als ze staat te scheren met een been op de aanrecht en de andere op de grond en koop gewoon je eigen zeepie dat vind ze dan vast niet erg . pffffffffffffffffffffffffffffff zen !!!
marco Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 (edited) Hohohohoho Syl, ik help net zo goed mijn dochter 's morgens aan eten, voedsel en vertrek naar de crèche, dus dat gaat niet op. Bovendien als ik thuis kom ben ik ook moe en geestelijk uitgeput van het gesnauw van klootzakken. Dus als ik het kan..... Mijn vrouw wordt trouwens regelmatig door mij verwend met een doosje Leonidas of een bloemetje en ze weet hoe belachelijk veel ik van haar hou. Maar gelukkig scheert ze haar benen niet aan het aanrecht Dus kalmeer jij maar, klein vrouwtje, want je maakt je nu een beetje kwaad om niks We willen juist goed voor onze vrouwen zorgen, dus als scheerexperts raden wij ze fijne producten aan. En nu in je Thaise Trut gaan zitten en even ontspannen. Nu niet meer boos doen, anders durf ik de 19e niet meer te komen. Edited September 11, 2014 by Guest
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Ohh in plaats van krabbertje , mooie gouden oorbellen [ ook altijd leuk !!! ] als je dan echt graag iets wil kopen voor je wederhelft
Marcel Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 De vrouw kaapt hier toch de spullen, het is niet de man die ze vanalles opdringt! Toch? Die van mij was hartstikke blij met haar lady Gillette, maar na een tijdje heeft ze hem toch aan de kant gelegd en nu heeft ie een mooi plekje gekregen tussen enkele andere vintage spullen.
Fraggie Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Ja en de mijne ruikt aan mijn zeepjes, en stelt zelfs voor om een derde plank in de badkamer te hangen, omdat ze het zo gezellig vind staan Sterker, ze heeft zich mijn das kwast al toegeëigend, nu MOET ik wel een tweede kwast kopen (of eigenlijk mijn derde)
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Dus kalmeerde jij maar, klein vrouwtje, want je maakt je nu een beetje kwaad om niks We willen juist goed voor onze vrouwen zorgen, dus als scheerexperts raden wij ze fijne producten aan. Nee hoor ben niet kwaad , ik ben alleen verbaasd waarom jullie graag zien dat je vrouw zich scheert op de zelfde manier als je zelf doet ?? Wat maakt het nou uit waar iemand zich mee scheert ? Zolang ze maar scheert , iedere dag komt die ongein terug. Het is om hopeloos van te worden als vrouw , de ladyshaves , Epilady's , harsstrips en ontharingscrème , krabbertjes en ander scheergeweld , het puilt de kast uit en dan komt man lief en zegt : moet je eens ruiken schatje en voel eens aan die kwast en kijk hoe mooi dat krabbertje ................................................
Marcel Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Daar mag je toch blij mee zijn als ze dat doet? Mijn vrouw gebruikt een of ander DA ding, even goede vrienden hoor.
marco Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Zo, eerst even een autocorrectie foutje opgelost Het maakt mij geen fluit uit waarmee ze scheert, als het maar voor haar werkt. Maar ik snap best dat de heren hun enthousiasme graag delen met de vrouw. En jij mag niks zeggen, want het liefst had je zelf een baard gehad om lekker te kunnen scheren
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 maar na een tijdje heeft ze hem toch aan de kant gelegd en nu heeft ie een mooi plekje gekregen tussen enkele andere vintage spullen. Tuurlijk hihiihih ligt zomaar op dat mooie plekje , niet meer in gebruik [ is zo speciaal ] Sorry mannen ik zal niet meer plagen en ik schuif hier zowat van de slappe lach onder mijn bureau weg .
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 (edited) Ja Marco daar heb je gelijk in maar iemand anders scheren vind ik toch leuker dan die natte kwast in mijn snuit. Ik ga iig kakstrak geschoren mijn mandje in . Tot morgen allemaal , slaap lekker. Edited September 11, 2014 by Guest
Marcel Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Een mooi kastje in de woonkamer mooi genoeg? Naast een balgcamera van overgrootvader, wat antiek kristal van oma en verder vergelijkbare zaken. Genoeg waardering zo?
Recommended Posts