kloon Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 instant buy natuurlijk! Hopelijk is hij snel verkrijgbaar in Belgie/Nederland.
freaky666 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Ik was afgelopen zondag in Rotterdam en ben even bij Drogisterij Renate en zag daar een blauwe verpakking proraso, maar is dit een andere verpakking met blauwe creme ? (of stel ik nou een hele domme vraag ?)
Marcel Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 De naamgeving is wat verwarrend, er Is toch al een blauwe Proraso?
talibeard Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Eerlijk gezegd loop ik hier dan toch echt minder warm voor dan voor de preview van de D.R.Harris Sandalwood maar leuk voor de liefhebbers!
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Hm, vond de crème van Proraso nou niet echt bijzonder. Haalt het wat mij betreft niet bij de kwaliteit van de zeep.
Mesmer Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Ziet er uit alsof de kleuren van de blauwe tube in photoshop oid zijn aangepast. .
Kogel Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 http://10lovelyhaircare.com/proraso-blue-shaving-cream-in-a-tube-aloe-vera-amber-musk-made-in-italy/
LongShave Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 http://10lovelyhaircare.com/proraso-blue-shaving-cream-in-a-tube-aloe-vera-amber-musk-made-in-italy/ Op Facebook staat ie bij "The Big Shave" Eric
Barbiere di Figaro Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Yep, had hem gevonden, blijkbaar nog wel wat twijfel over of het wel echt iets nieuws is toch? Er is al wel scheerschuim in gele bus, dus misschien is het daar een uitbreiding op?
LongShave Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Yep, had hem gevonden, blijkbaar nog wel wat twijfel over of het wel echt iets nieuws is toch? Er is al wel scheerschuim in gele bus, dus misschien is het daar een uitbreiding op? Bij TBS is er inderdaad twijfel. De foto (advertentie) staat ook op Ebay al vanaf eind augustus.
Barbiere di Figaro Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Ja, dan is het volgens mij gewoon de blauwe tube die wat ongelukkig (bewust?) wordt weergegeven.
LongShave Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Ja, dan is het volgens mij gewoon de blauwe tube die wat ongelukkig (bewust?) wordt weergegeven. Dat denk ik ook. Wellicht heeft het te maken met het Beeldrecht. Who knows.
Recommended Posts