Jan Zoethout Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 (edited) Om niet voortdurend opnieuw het wiel te hoeven uitvinden heb ik een lijstje gemaakt met websites waar je een RVS handle kunt kopen, met daarbij de namen van de beschikbare handles. Waarschijnlijk zijn er meer - voel je vrij om m'n lijstje aan te vullen. Het lijstje: Weber Bulldog, Classic Above The Tie Atlas,Kronos,Colossus iKon Bulldog,Special Edition,Tuckaway Travel Apollo naamloos templ8 Iain Temple maakte handles volgens beschrijving/specificatie - maar nu niet meer, helaas ... RedHorseman maakt handles volgens beschrijving/specificatie UFO Godzilla, Goliath, Kaiser, Titan Maggart MR1-3-5-6-7-8-9-11-18-20-22-P,iKon handles Executive Shaving Braveheart Triad maakt handles volgens beschrijving/specificatie, ook in titanium Van Jurgen Hempel is er ook een email adres (skydiver6000@gmx.de) - ook hij maakt handles volgens beschrijving/specificatie, ook in titanium Ter illustratie mijn RVS handles: Een Apollo handle (l) en 3 templ8 custom handles Edited November 27, 2015 by Guest
Jan Zoethout Posted September 21, 2014 Author Posted September 21, 2014 En ook nog even een plaatje van de handle van Apollo: Hier met een Pearl OC scheerkop.
Marcel Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Een aanvulling op bovenstaand lijstje is UFO: http://www.uforazorhandles.com/
Jan Zoethout Posted September 21, 2014 Author Posted September 21, 2014 Een aanvulling op bovenstaand lijstje is UFO: http://www.uforazorhandles.com/ Hij staat er nu bij. Bedankt, Marcel.
Snuff Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Dank voor de links, heb met allemaal al zaken gedaan alleen met apollo niet en templ8 was me niet bekend.
Robert79 Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Hoe moet je trouwens bestellen bij UFO ? Ik zie niets van een bestelknop of iets dergelijks
Snuff Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Hoe moet je trouwens bestellen bij UFO ?Ik zie niets van een bestelknop of iets dergelijks Please send email to info@uforazorhandles.com with your data Delivery address to ship, Email address linked to your Paypal account, and I will take note of your order. When the handles be ready, I will send you a request to pay in EUR to your Paypal account, two or three days before shipping. Please execute it to pay.
Twitch Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Ik vind die dingen altijd schandalig duur eigenlijk. Zou m'n EJ graag wat zwaarder maken, maar dan ben ik meer kwijt dan dat het ding gekost heeft.
Jan Zoethout Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Maggard heeft ook Handles. Inderdaad - aangepast nu. Bedankt, LongShave !
Robert79 Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 (edited) De info gevonden die ik wil, maar die site/blog is zo on overzichtelijk.De prijzen van die handles gaan helemaal nergens over ! voor dat geld koop je 3x een Muhle R89 Edited September 22, 2014 by Guest
Marcel Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Die info is volgens mij weggehaald, bovenaan staat dan ook in grote gele letters: "NOT TAKING ORDERS - No date to reply emails" Het is gewoon een Spaanse hobbyist die het Engels niet machtig is, hij laat zijn correspondentie met niet spaanstaligen door iemand anders vertalen/afhandelen. Dat was vorig jaar teminste het geval toen ik contact met hem had.
Snuff Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 De info gevonden die ik wil, maar die site/blog is zo on overzichtelijk.De prijzen van die handles gaan helemaal nergens over ! voor dat geld koop je 3x een Muhle R89 En toch als er eentje tweedehands verkocht wordt vechten ze er om. Ik heb zelf een Goliath gehad maar ondanks dat het een schitterend handvat was kon ik maar niet wennen aan zo'n groot ding met daarop dan een scheerkop die in het niet vervalt. Hij maakt momenteel slechts een zeer beperkt aantal handvaatjes in titanium.
Jan Zoethout Posted September 26, 2014 Author Posted September 26, 2014 Braveheart handle van Executive Shaving toegevoegd.
Timbo35 Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 (edited) je zou ook deze kunnen kopen en erop schroeven of de draad opnieuw laten tappen? ziet er dan zo uit. Edited October 15, 2014 by Guest
Jan Zoethout Posted October 15, 2014 Author Posted October 15, 2014 je zou ook deze kunnen kopen en erop schroeven of de draad opnieuw laten tappen? ziet er dan zo uit. Hier in Nederland te koop ? Waar ?
Thorical Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 je zou ook deze kunnen kopen en erop schroeven of de draad opnieuw laten tappen? ziet er dan zo uit. Ik zie de plaatjes niet. Maar ik ben wel geinteresseerd in mooie handvatjes
Timbo35 Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 ik heb ze opnieuw geupload, zie je ze nu wel?
marco Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 Leuk handvatje zo! Wat kost zo'n ding? Is het makkelijk om te bouwen?
Recommended Posts