Watergeus Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Een aantal jaren geleden hebben wij besloten een woning te kopen in Delfzijl (of all places) Dit i.v.m. werk / familie enz enz. Hiervoor gekozen i.v.m. goedkope woningen zodat er meer geld overblijft voor hobbies en leuke dingen.... We wonen op een gezellig pleintje met eerlijke hardwerkende mensen, een paar uitzonderingen daargelaten Hadden wij toen geweten hoe de zoon van onze buurman (een jaar of 36) in elkaar stak hadden wij hier nog wel een keer extra over nagedacht..... Dit is de eigenaar van de auto die doordraait........ Het zullen je buren maar zijn.
marzman Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Hij is ook alleen agressief naar zijn eigen auto in dat filmpje. Raar, maar niet prettig als zoiets explosiefs naast je woont inderdaad.
Watergeus Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 Inderdaad, was het maar alleen naar zijn auto. Hij heeft ons gelukkig nog steeds geen schade berokkkend, maar toch wel al diverse malen bedreigd in niet mis te verstane bewoordingen. Ik sta mijn mannetje wel maar werk (wat dit betreft) helaas in de 5 ploegen dienst. Ik kan je wel vertellen dat het niet prettig is om een middag of nachtdienst te draaien terwijl vriendin lief thuis zit! en dan ben ik nog diegene die er het minste last van heeft. Mevrouw de thuisblijfster zit helemaal niet lekker in haar vel!
Timbo35 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Inderdaad, was het maar alleen naar zijn auto.Hij heeft ons gelukkig nog steeds geen schade berokkkend, maar toch wel al diverse malen bedreigd in niet mis te verstane bewoordingen. Ik sta mijn mannetje wel maar werk (wat dit betreft) helaas in de 5 ploegen dienst. Ik kan je wel vertellen dat het niet prettig is om een middag of nachtdienst te draaien terwijl vriendin lief thuis zit! en dan ben ik nog diegene die er het minste last van heeft. Mevrouw de thuisblijfster zit helemaal niet lekker in haar vel! gewoon bij de blauwe steeds aangifte doen van bedreiging, en deze beelden bijvoegen. na tig moeten ze wel actie ondernemen.
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Of verhuizen. Ik snap dat je je niet zomaar weg wil laten pesten, maar je woonplezier is erg belangrijk. Als je vriendin niet lekker in haar vel zit en jij je constant zorgen maakt, dan zeg ik spullen pakken en wegwezen. Geen huis is het waard om je rot te voelen. Zo zijn wij zelf ook verhuisd net nadat ik klaar was met alles opknappen en twee tuinen opnieuw straten en inrichten. De situatie was wel compleet anders, maar het idee is hetzelfde. Mn vrouw zat niet lekker in haar vel daar en ik maakte me ook zorgen. Nu wonen we al twee jaar heerlijk stressvrij in onze eigen woning. Veel geld en werk verloren gegaan, maar ik heb nog geen seconde spijt gehad. Je moet je prettig en veilig en "thuis" voelen waar je woont. Is ook beter voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid en je geluk.
Shaving Silly Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Wat een debielen heb je dan maar het is toch erg dat je woon genot en veiligheidsgevoel zo verstoort raken dor zo'n mafketel !!! Opsluiten die hap , laat hij maar verhuizen naar een inrichting !
Mesmer Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Zit deze buurman nog steeds opgenomen of is hij al weer thuis? Sterkte in ieder geval!
efsk Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Meneer agent heeft zn prioriteiten goed in ieder geval. Zorgt eerst dat hij de pepperspray goed vast heeft voor hij de man benaderd.
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Net even het filmpje bekeken, wat een mafkees. Gelukkig was het een fiat panda...
FairArie Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 hebben jullie 2 politieauto's in Delfzijl. Even zonder gekheid; het zal je maar gebeuren. Is dit de uitzondering, hoewel het kennelijk wel een tijdbom is, of zijn er meer van dit soort types in de buurt? Ik zou serieus overwegen te verhuizen. Zeker als je vriendin zich niet veilig voelt.
Johan Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Daar word je niet vrolijk van Ik denk dat er in Delfzijl, los hiervan, ook veel verborgen leed is dankzij de economische situatie ... (maar hier is duidelijk meer aan de hand)
Watergeus Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Ik moet jullie helemaal gelijk geven dat geld of een woning het niet waard is om ergens te blijven wonen waar je niet lekker in je vel zit. Gelukkig is de situatie voor ons nog niet zo extreem dat dit aan de orde is geweest. Een actie als deze zet je natuurlijk wel aan het denken! Aan de andere kant, de buren hebben hun woning te koop staan dus hopelijk is het een kwestie van tijd. Verder ga ik er vanuit dat na de laatste actie deze man een beetje meer geholpen gaat worden ( jaja ik ben positief aangelegd) O ja en die tweede politie auto was geleend uit Appingedam Delfzijl lekker leven aan zee
Snuff Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Als hij de auto zelf betaalde is er toch geen probleem, alleen wat lawaai overlast
Watergeus Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Ja snuff, Zolang het een weloverwogen en gecontroleerde actie was wel ja. Dan had ik de persoon zelfs graag geholpen en hadden we er samen om kunnen lachen Zodra het in blinde woede en razernij gebeurd door een ontoerekening vatbaar persoon met nogal wat paranoide trekjes gaat het toch wel een probleem worden.
Shaving Silly Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Mijn moeder zei altijd : er lopen er meer los dan dat er opgesloten zitten maar zo is het wel. Iedereen kent wel iemand in zijn buurt die niet spoort of aso is . Zo heb ik een keer ruzie gekregen met een vent van 130 kilo in mijn kapsalon , meneer wilde niet betalen. Maakten eerst stennis met zijn vrouw begon toen tegen mij dat het niet goed was [ ja 1 knip gezet maar was te kort in zijn ogen ] vervolgens een zooitje geschreeuw in mijn winkel kwam nog een jongere man helpen van de DHL toen werd hij nog woester afijn , ik stond te trillen op mijn benen van de angst , ik wilde 112 bellen en wist dat zelfs niet meer en toen werd ik zo kwaad ben tegen hem te keer gegaan , heb gezegd dat ie moest betalen en heb hem er uit gedonderd ,des duivels was ik .Zo kwaad dat mijn drift de overhand nam op mijn angst. Maar ergens is het toch te gek voor woorden dat de mafketels van de maatschappij het voor het zeggen hebben???
Timbo35 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Wat een debielen heb je dan maar het is toch erg dat je woon genot en veiligheidsgevoel zo verstoort raken dor zo'n mafketel !!! Opsluiten die hap , laat hij maar verhuizen naar een inrichting ! dit, verhuizen voor iemand die de hele buurt tot overlast is zou ik niet doen, hij moet weg, desnoods stel je en petitie op met de rest van de straat/plein.
SakasakaHeyhey Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Jeetje niet normaal zeg. Dat is niet fijn wonen met zo'n figuur in de buurt. Dit is een tikkende tijdbom en dat gaat geheid een keer goed fout. Beste maar niet de leukste oplossing is denk ik toch verhuizen.
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Ik betwijfel de haalbaarheid van een petitie. Tegen de tijd dat de gemeente daar naar heeft gekeken is het misschien al te laat voor iemand. Geen risico nemen als het gaat om de veiligheid van je meisje en van jezelf.
Watergeus Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Verhuizen doe je ook niet zomaar, zeker niet met een koopwoning. En dan al helemaal niet in Delfzijl. Was het een huurwoning geweest dan waren de plannen te verhuizen misschien wel al verder gevorderd maar met een in de verkeerde tijd gekochte woning word het toch allemaal een stuk moeilijker. Je verlies nemen moet financieel natuurlijk ook haalbaar zijn. Wij hebben niets te klagen maar over 5 jaar meer dan 30% moeten afschrijven op een woning is voor de meesten niet haalbaar, voor ons ook niet. Jammer genoeg is dit een leegloop gemeente en met de sluiting van een aantal grote werkgevers in de regio is dit alleen maar erger geworden. Voor mijn gevoel zijn er hier meer werklozen dan mensen met een baan. Wat natuurlijk ook zwaar meetelt in de overweging is dat zolang het niet noodzakelijk is wij ons niet willen willen laten "wegpesten" vlucht gedrag is niet mijn ding en gelukkig heeft 1 gek niet zoveel invloed op ons leven dat we het gevoel hebben hier weg te moeten. Maar al met al, leuk is anders
Robert79 Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Ik denk dat jullie eigen veiligheid toch de doorslag gaat geven uiteindelijk. Maar toch succes gewenst.
Recommended Posts