Ga naar inhoud
LongShave

Welke zepen/crèmes hebben jullie in je bezit?

Aanbevolen reacties

Ik had zelf eigenlijk nog niet veel gelezen/gehoord over Kepkinh, zal het eens bekijken! ;)

Maar ik denk dat de volgende zaken op mijn scheerlijstje even geen zepen gaan worden, misschien eerder eens zoeken naar bijpassende aftershaves 9_9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
vanopy schreef 1 uur geleden:

Ik had zelf eigenlijk nog niet veel gelezen/gehoord over Kepkinh, zal het eens bekijken! ;)

Maar ik denk dat de volgende zaken op mijn scheerlijstje even geen zepen gaan worden, misschien eerder eens zoeken naar bijpassende aftershaves 9_9

Ja, ik vind matchende spullen in mijn collectie wel een must. Dus als ik een zeep heb met een bepaald geurtje, wil ik ook graag een AS die er goed dicht op te matchen valt.

Een citroengeur zeep met bijv een proraso aftershave ofzo, daar gaan mijn neusharen van krullen, zo'n mismatch wil ik niet.

Dat betekend wel dat ik dus weer mag gaan zoeken en shoppen :P

Geen straf :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lampuhkap schreef 2 minuten geleden:

Ja, ik vind matchende spullen in mijn collectie wel een must. Dus als ik een zeep heb met een bepaald geurtje, wil ik ook graag een AS die er goed dicht op te matchen valt.

Een citroengeur zeep met bijv een proraso aftershave ofzo, daar gaan mijn neusharen van krullen, zo'n mismatch wil ik niet.

Dat betekend wel dat ik dus weer mag gaan zoeken en shoppen :P

Geen straf :D

Nee, dat begrijp ik. Ik heb momenteel totaal geen matchende aftershaves.

Ik gebruik nu ook meestal gewoon Witch Hazel als aftershave (neutrale lichte geur), en afhankelijk van de zeep, heb ik een kruidige balsem of een gewone Nivea balsem met een neutrale geur.

Daar is dus nog ruimte voor verbetering, maar even een kleine pauze voor mijn vrouw helemaal gek wordt :lol:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zomaar een hele vreemde vraag misschien, maar welke AS vinden jullie goed bij zoiets passen onder dat dat super overheersend citroen-schoonmaakmiddel-geur word?
RazoRock xXx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.