LongShave Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Gespot op internet. 6 september Haarlem in de Schagchelstraat, Ambacht in Stijl 2014 . Met Workshops, demonstraties en proeverijen. Kalerolf in de stoel, aan het scheren of geen van beide? To be or not to be........
marco Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Sowieso niet aan het scheren, Rolf heeft andere tattoos Ook niet in de stoel denk ik, want ik weet niet of Rolf het kan hebben dat er een andere kalerolf dan hijzelf staat te scheren
Shaving Silly Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Wel net zo kaal maar de staande kalerolf in dit geval heeft inderdaad andere tattoos dus dan zou het de liggende kalerolf kunnen zijn ??? Leuke foto hahahhahha is ook leuk om eens voor de deur te doen. Ik heb alleen weinig passanten dat is jammer. [ maar wel een kalerolf hihiihihi ]
Guest Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Idd ben ik niet. Zou zo maar kunnen by the way. Syl iets voor Koningsdag? Zet je stoel bij Albina
Degraaffm Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Dat is toevallig, daar liep ik ook langs zaterdag!
Shaving Silly Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Idd ben ik niet. Zou zo maar kunnen by the way. Syl iets voor Koningsdag? Zet je stoel bij Albina Daar zat ik ook gelijk aan te denken voor Koningsdag op de weg gaan scheren.
Guest Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Dat is toevallig, daar liep ik ook langs zaterdag! Zou zeggen ga eens langs bij sylvia voor fijne scheerbeurt door deze dame.
Shaving Silly Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Ik ben alleen niet kaal en heb geen tattoos [ maar mijn kalerolf wel !!! ] dus je kan bij ons nog kiezen.
LongShave Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 (edited) Ehhhh "mijn" ??? Ja hoor, de kogel is door de kerk Edited September 9, 2014 by Guest
LongShave Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 Het idee op zich is leuk, maar niet voor of bij Abina. Daar lopen 5000 man (en vrouw) met Koningsdag. Dan beter voor bv Henri Bloem. Ik zeg: "ik ben voor"!
Shaving Silly Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Eric , de EHBO staat wel lekker dicht bij Abina , ik vind het leuk hoor met Koningsdag scheren maar ik doe het niet alleen.
Recommended Posts