Timbo35 Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Aangezien mij de mesjes uit de Indiaanse fabriek goed bevallen eens tijd om deze groene uit te proberen. Het mesje is scherp en smooth, smoother dan ik ooit tevoren hebt meegemaakt, geen enkele reactie van het aluinblok en dat heb ik eerder nog niet meegemaakt. Het is mesje is net zo scherp als de indian blacks,maar veel smoother, bij mijn zware baard gaat het mesje 2x mee, kan voor de helft een 3de keer,maar dan wordt het onprettig scheren. Dit mesje is mijn nieuwe NR 1
SakasakaHeyhey Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Da's mooi Timbo. Fijn dat je een fijne match hebt gevonden Waar heb je deze vandaan? Zou ze ook wel eens willen proberen.
marco Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Ik ken alleen de gele, die vind ik erg prettig. Deze in de toekomst ook eens uitproberen Trouwens heerlijk hè, als je je ideale mesje hebt gevonden
Timbo35 Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Da's mooi Timbo. Fijn dat je een fijne match hebt gevonden Waar heb je deze vandaan? Zou ze ook wel eens willen proberen. Heb ze in india besteld via ebay, gratis verzenden
Timbo35 Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 (edited) Ik ken alleen de gele, die vind ik erg prettig.Deze in de toekomst ook eens uitproberen Trouwens heerlijk hè, als je je ideale mesje hebt gevonden Die gele en de blauwe komen uit de Russische fabriek, idd hemels als je een nieuwe nr1 hebt gevonden. Edited September 9, 2014 by Guest
Robert79 Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Dat is heel mooi, dan zullen ze mij denk ik ook wel bevallen, want ik heb ook een zware baard en de mesjes die jou bevallen, werken bij mij meestal ook.
Shaving Silly Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Nou wat raar ?? Ik heb het er net over in mijn topic van roestende mesjes. Ik heb die gele en er 1x mee geschoren op een niet te zware baard en gewoon niet meer scherp ??? en al 3x geschoren met 3 verschillende mesjes en steeds niet meer scherp na 1x ??? En die roestvorming echt jakkie.
Marcel Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 De gele 7 O'clock zijn andere mesjes uit een andere fabriek in Rusland. Niet vergelijkbaar dus.
Shaving Silly Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 De gele 7 O'clock zijn andere mesjes uit een andere fabriek in Rusland. Niet vergelijkbaar dus. Ja daar heb je het al , zijn de russen dat verklaart een boel
Robert79 Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Dat is heel mooi, dan zullen ze mij denk ik ook wel bevallen, want ik heb ook een zware baard en de mesjes die jou bevallen, werken bij mij meestal ook. Timbo, heb jij nog een link van die permasharp mesje ?
Timbo35 Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 Dat is heel mooi, dan zullen ze mij denk ik ook wel bevallen, want ik heb ook een zware baard en de mesjes die jou bevallen, werken bij mij meestal ook. Timbo, heb jij nog een link van die permasharp mesje ? yep, hier de link 7 O clock permasharp
cutthroat Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Onvoorstelbaar! Voor maar €8 en dan sturen ze ze nog gratis op vanuit India Gillette en Wilkinson cartridges, eat your heart out!
Timbo35 Posted September 9, 2014 Author Posted September 9, 2014 Onvoorstelbaar! Voor maar €8 en dan sturen ze ze nog gratis op vanuit India Gillette en Wilkinson cartridges, eat your heart out! op elke pakje staat hoeveel roepia het kost, kan je uitrekenen hoeveel winst ze maken
efsk Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 De Zorricks kosten de helft. Bovendien eet Gillette niks uit, het zijn hun eigen mesjes.
Stoppel Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 De Zorricks kosten de helft. Bovendien eet Gillette niks uit, het zijn hun eigen mesjes. Dat laatste is toch wel pikant te noemen.
Robert79 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Onvoorstelbaar! Voor maar €8 en dan sturen ze ze nog gratis op vanuit India Gillette en Wilkinson cartridges, eat your heart out! Ik heb net zojuist gezien van iemand uit de UK die 200 SUPER-MAX voor net iets meer voor €10 aanbood. En een paar maanden geleden kon je ook nog in Turkije 200 Rapira's voor deze prijzen krijgen. Dus het kan blijkbaar extremer.
Robert79 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 yep, hier de link 7 O clock permasharp Ok bedankt nog voor de link ! jij hebt wel mazzel dat ze voor jou werken ! anders had je met die 50stuks in je maag gezeten.
marco Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Van SuperMax is dat niet zo vreemd. Bij de DIO kan je ze ook krijgen voor een euro of 13 per 200.
Robert79 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Timbo, misschien wil je een keer met mij mesjes ruilen ? Ik ben ook wel bereid om een pakkie over te nemen !
Jan Zoethout Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Timbo, heb jij nog een link van die permasharp mesje ? yep, hier de link 7 O clock permasharp Die verkoper fromindia heeft best voordelige spulletjes - b.v. Gillette 7 O'Clock Super Platinum in het zwarte doosje (mijn favoriet): 70 stuks voor nog geen 13 euro ! (met het "zwarte doosje" bedoel ik niet die met de duif van Toon Hermans )
talibeard Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Hoewel ik me er best mee kan scheren is mijn ervaring met de Permasharps precies andersom als die van de OP. Ze zijn voor mij zowel minder scherp als minder smooth als de Indian Blacks en gaan bovendien maar net 3x mee tegen 5x met de IB's.
Robert79 Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 Ik heb me inmiddels geschoren met dit mesje met de Weber uiteraard. Ik moet echt concluderen dat dit ook gewoon een goed mesje is en is lekker comfortabel,smooth en vergevings gezind wat mij wel bevalt en ook dat het geen irritaties ofzo geeft.Wel vond ik het jammer dat het in mijn probleem gebied (rechts onder in de hals) niet echt lekker weg krijg. Het is uiteindelijk wel weg gekregen met een hoop passes Ik denk dat het mesje voor mij vraagd om een andere manier van aanpak om het in een keer goed weg te scheren in mn probleem gebied.
Timbo35 Posted September 23, 2014 Author Posted September 23, 2014 Ik heb me inmiddels geschoren met dit mesje met de Weber uiteraard. Ik moet echt concluderen dat dit ook gewoon een goed mesje is en is lekker comfortabel,smooth en vergevings gezind wat mij wel bevalt en ook dat het geen irritaties ofzo geeft.Wel vond ik het jammer dat het in mijn probleem gebied (rechts onder in de hals) niet echt lekker weg krijg. Het is uiteindelijk wel weg gekregen met een hoop passes Ik denk dat het mesje voor mij vraagd om een andere manier van aanpak om het in een keer goed weg te scheren in mn probleem gebied. Zelf kwam dit mesje het best tot zijn recht in mijn gillette tech
Robert79 Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Laat ik die chinese tech nou ook in huis hebben Morgen die dan maar proberen.Misschien dat de hoek van het mesje dan anders is.
Robert79 Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 Intussen heb ik me voor de 3e keer geschoren met dit mesje, maar dan met een chinese Tech. Om eerlijk te zijn ben ik ondanks dat ik dit mesje al 2x gebruikt heb, niet echt enthousiast met deze combinatie.In had nog steeds grote problemen rechtsonder in de hals en daardoor steeds over hetzelfde plekje gegaan.Heb nu in dat gebied veel irritatie.
Recommended Posts