QuantumCat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Waar kan ik een straight razor laten slijpen?
LongShave Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Hangt er van af waar je woont maar er zullen vast forum genoten hier zijn die je willen helpen.
decraew Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 bijvoorbeeld: http://www.scriptlord.net/scheerlijk Maar misschien dat je hier wel een vrijwilliger niet te ver van bij jou vandaan vindt. Waar woon je ?
joostmoree Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 (edited) Westland is niet om de hoek. Maar sommige forumleden trekken er een middagje voor uit! J Edited September 8, 2014 by Guest
QuantumCat Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Westland is niet om de hoek. Maar sommige forumleden trekken en een middagje voor uit! J Ik heb een (benzine) auto én een (benzine) motor. Ik denk dat het Westland dichtbij genoeg is
cutthroat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Ik kan uit ervaring Joost van harte aanbevelen. Bijzonder kundig en bovendien uiterst onderhoudend. Kun je gelijk zijn collectie zien, en in het bijzonder de messen van Koraat.
Snuff Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Ik heb een (benzine) auto én een (benzine) motor. Ik denk dat het Westland dichtbij genoeg is Doen! Alleen krijg je achteraf gegarandeerd natte dromen van hetgeen je daar te zien krijgt. Resistance is futile, You Will be Assimilated into the Koraat family
joostmoree Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Okay QC! Stuur een privebericht met je reguliere meeladres erin opgenomen J
merwtje Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Eigenlijk dezelfde vraag. Iemand in de buurt van Arnhem? Ik zou graag eens ervaren hoe het is om met een echt scherp mes te scheren. Op deYoutube filmpjes lijkt het zo gemakkelijk te gaan. Daar kan mijn slijpkunst niet aan tippen. Dan blijft het meestal bij één wang.
Barbiere di Figaro Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Buffel op dit forum heeft in korte tijd een geweldige reputatie opgebouwd. Veel verstand van zaken!
QuantumCat Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Ik ben vandeweek bij Joost langs geweest Het mesje is weer superscherp! Hij scheert heerlijk! En ik heb idd de indrukwekkende collectie mogen aanschouwen. -en het was erg leerzaam Joost, nogmaals bedankt!
desaf Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Ik woon in de buurt van het Westland. Zelf slijpen is tot op heden gelukt maar ik merk dat ik het mes niet heel scherp kan krijgen. Iemand die in de buurt woont?
Noxa Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Kun je hem meteen van zijn pils afhelpen, het is immers bijna vrijdag middag.
joostmoree Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Stuur maar een pb'tje Desaf met je contactgegevens en je naam. En als er een dag in de week is dat er voldoende bier voor de rest van de week en de naderende volgende in huis is, dan is dat de vrijdag wel. J
Frank Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Kamisori slijpen. Ik kocht een kamisori maar deze is niet scheerklaar. Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die hem voor mij kan slijpen ?
QuantumCat Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 Kamisori slijpen.Ik kocht een kamisori maar deze is niet scheerklaar. Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die hem voor mij kan slijpen ? ohhh kamisori, wil ik ook nog een keer aanschaffen veel scheerplezier -als ie eenmaal scheerklaar is
Recommended Posts