QuantumCat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Jaimy, ik ben 38 jaar en werkzaam in de Olie & Gas als System Integrator. Ik woon in Dordrecht samen met mijn kat. Na jaren met een shavette te hebben gewerkt heb ik c.a. 3 maanden geleden een Wacker 13/16" gekocht icm Silvertip Kwast. Voor op reis heb ik een Dovo 5/8". Beiden met ronde punt.
Snuff Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Welkom op het forum, Wackers behoren naar mijn bescheiden mening tot de betere messen.
efsk Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Right. Alles facebook wordt geblokkeerd op mijn computer. Tevens, offtopic en een rant richting webdesigners/domeinhouders: wat is dat voor gezeik met aparte domeinen voor content? Facebook die zn plaatjes laat leveeren via fbcdn. En niet alleen zij, maar immer meer van die zotten. Daar zijn toch goddomme subdomeinen voor uitgevonden? Ik blijf mn NoScript en RequestPolicy-plugins tunen met dat gedoe.
QuantumCat Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Ik kan niets uploaden- iets van bijlage limiet bereikt....
cutthroat Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Van harte welkom! Je bent al goed bezig! Maar slechts twee messen? Ik kan de Koraat van harte aanbevelen
QuantumCat Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Ik ben bezig met een 3e... een 3/8"van RVS -ik heb een 2e hands op het oog - Johann Breidohr 42, ziet er goed uit, maar moet geslepen worden, of een nieuwe van DOVO... maar die is 4x zo prijzig
efsk Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Het gaat al goed. Jou hoeven we niet meer te enablen
Johan Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Welkom! Hoe doe jij dat op reis? Heb je altijd ruimbagage?
PI56 Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Welkom Jaimy. Mooi setje scheerspullen heb je daar al.
QuantumCat Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Welkom! Hoe doe jij dat op reis? Heb je altijd ruimbagage? Ja, ik ga eigenlijk altijd ruimbagage. Over het algemeen moet ik altijd gereegschap en PBM's meeneemen. Die ene keer dat het zonder kan, dan is het verblijf zo kort dat het ook zonder scheren kan. Ik scheer mij dan de avond voor vertrek.
Recommended Posts