Jan Zoethout Posted September 5, 2014 Posted September 5, 2014 (edited) Hoewel het "Nieuw kwastje" er best leuk uitzag, had 'ie 1 probleem - hij prikte (een beetje). Daardoor was 'ie een muurbloempje geworden - best mooi, maar niet gewild: Dus, besloot ik, het mes erin: En een nieuw borstelkopje: Een pure tech synthetisch borstelkopje van Virginia Sheng, 22x65 mm. Het resultaat: een taille van 24 mm bij een hoogte borstelkop van 53 mm. Morgen uitproberen - dit gaat lukken ... Edited September 10, 2015 by Guest
cutthroat Posted September 7, 2014 Posted September 7, 2014 Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt. Ik ben net begonnen met oefenen in draaien van handvaatjes. Daar moeten natuurlijk ook knots in. Omdat ik een silvertip knot van Virginia Sheng heb die fantastisch is, zat ik al een beetje te kijken wat ik zou willen bestellen. Daarbij werd mijn aandacht ook door de pur tech getrokken.
Jan Zoethout Posted September 7, 2014 Author Posted September 7, 2014 Behalve dit kwastje met een pur tech borsteltje van Virginia Sheng (22 mm) heb ik ook een kwastje met een pur tech borsteltje van Frank Shaving (20 mm). Bevallen allebei prima. Muehle heeft ook synthetische knots: ik heb een sivertip fibre van 25 mm en 2 black fibres van 22 mm gebruikt. Ook hier: fantastische kwasten ! De pur tech knots van Virginia Sheng zijn ook nog eens zeer redelijk geprijsd - ik zou dus zeggen: ga ervoor ....
Recommended Posts