Bass Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Over twee weken vertrekken we voor vakantie naar Spanje. Welke Spaanse scheerproducten zijn de moeite waard om daar aan te schaffen? Tips iemand?
Guest Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Ja koop maar tassen vol, is goed voor die Spaanse economie.
talibeard Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Zeker La Toja, en als je nog een pot Manantiales kunt vinden helemaal, maar een Lea stick zou ik ook niet laten liggen. Kijk ook uit naar (paardenharen!) kwasten van Vie-Long!
Lampuhkap Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Zon pot moet je idd met geluk een beetje tegenaan lopen. De pot op zich is al een hebbeding, alleen de looks al Inhoud zal naar de verhalen ook wel snor zitten (pun)
gyedema Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 En als ik deze een heel klein beetje mag kapen, wat is er in Griekenland allemaal te vinden..?? Ik ga in juli naar Kreta, en in september nog naar Spanje (Sevilla vermoedelijk).
Shave and More Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Spanje inderdaad La Toja. Loop gewoon eens binnen in een supermarkt in Griekenland. De meeste supermarkten verkopen wel 1 of 2 soorten scheercrème voor weinig geld. De Griekse merken verwerken olijfolie in hun scheercrème, wat op zich best prettig is. Bij een drogist kom je Apivita en Korres tegen. Deze zijn wel wat duurder. Fijne vakantie alvast!
Bass Posted July 9, 2013 Author Posted July 9, 2013 La Toja, daar zal ik zeker naar uitkijken. Vooral naar iets als http://straightrazorplace.com/attachments/shave-day/77069d1314664152-sun-august-28th-sat-september-3rd-sotd_8.29.2011.jpg Is de after shave van La Toja ook goed?
talibeard Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Is de after shave van La Toja ook goed? Dat mag jij me dan vertellen! Ik heb hem wel op mijn to-do lijstje staan maar heb hem nog niet.
Mickmabsoot Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 bij de Mercadona (spaanse supermarkt) een luchtje/aftershave: Cool Wood ESENCIA VITAL. kost niet zo veel en ruikt HEERLIJK, echt een aanrader! kijk maar in mijn SOTD dan zie je het flesje
wimbouman Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Mocht je ergens een pallet La Toja Mantiales vinden, laat het me dan gelijk weten! Daar zijn zeker liefhebbers voor
Bass Posted July 11, 2013 Author Posted July 11, 2013 Was ik een ondernemer, ik zou er zaken in zien.
Recommended Posts