Jump to content

Recommended Posts

Posted

Over twee weken vertrekken we voor vakantie naar Spanje. Welke Spaanse scheerproducten zijn de moeite waard om daar aan te schaffen? Tips iemand?

Posted

Ja koop maar tassen vol, is goed voor die Spaanse economie.

Posted

Zeker La Toja, en als je nog een pot Manantiales kunt vinden helemaal, maar een Lea stick zou ik ook niet laten liggen. Kijk ook uit naar (paardenharen!) kwasten van Vie-Long!

Posted

Zon pot moet je idd met geluk een beetje tegenaan lopen. De pot op zich is al een hebbeding, alleen de looks al :)

Inhoud zal naar de verhalen ook wel snor zitten (pun) :D

Posted

En als ik deze een heel klein beetje mag kapen, wat is er in Griekenland allemaal te vinden..?? Ik ga in juli naar Kreta, en in september nog naar Spanje (Sevilla vermoedelijk).

Posted

Spanje inderdaad La Toja.

Loop gewoon eens binnen in een supermarkt in Griekenland. De meeste supermarkten verkopen wel 1 of 2 soorten scheercrème voor weinig geld. De Griekse merken verwerken olijfolie in hun scheercrème, wat op zich best prettig is. Bij een drogist kom je Apivita en Korres tegen. Deze zijn wel wat duurder.

Fijne vakantie alvast!

Posted
Is de after shave van La Toja ook goed?

:D Dat mag jij me dan vertellen! Ik heb hem wel op mijn to-do lijstje staan maar heb hem nog niet.

Posted

bij de Mercadona (spaanse supermarkt) een luchtje/aftershave: Cool Wood ESENCIA VITAL. kost niet zo veel en ruikt HEERLIJK, echt een aanrader! kijk maar in mijn SOTD dan zie je het flesje :)