cutthroat Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Voor zover ik weet is er nog geen topic om je, al dan niet voor je verjaardag, gekregen cadeaus te laten zien. Bij deze dus. Hoewel ik pas over twee weken jarig ben, kreeg ik gisteravond al van mijn vrouw en kinderen wat cadeautjes. Omdat mijn dochter vandaag jarig is, en ik 's morgens al vroeg weg ben, doen we een paar cadeautjes al de avond ervoor. Dit zodat ze niet op de dag zelf hoeft te wachten tot papa eind van de middag thuis komt. Maar, zoals gezegd, ik kreeg ook vast een paar cadeautjes
marco Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Ja, dat ook natuurlijk! Door de aandacht voor jouw kado's helemaal afgeleid van je dochters verjaardag. Dus gefeliciteerd! Een hele gezellige dag toegewenst. Wat krijgt je dochtertje zelf voor moois?
cutthroat Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Dank jullie wel. Ze krijgt een knalroze zitzak-stoel, een rugtas voor school (ze is 4 geworden), een radio voor op haar kamer (haar broer heeft er ook één, dus zij wilde een prinsessen radio), een kinderwagen voor de poppen, paar cd's voor haar nieuwe radio, en nog veel meer. Niet allemaal van ons, maar ook van de visite die zaterdag komt.
Drieske Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Feli!! JaJaJa....klinkt bekent, hier ook een dochter van 4...prachtige leeftijd Roze en prinssen objecten doen het altijd goed
marco Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Leuk man! Ik ken het ook, zo lang het roze is en er prinsessen, hello kitty, Minnie Mouse of iets van my little pony ofzo op staat is het goed voor onze kleine meid (2,5). Ze heeft nu een radio van hello kitty en die moet zo nu en dan mee naar beneden om te dansen Helaas weet ze ook al de volumeknop te vinden.... Je schrikt je de kolere als de laatste zin van een refrein er ineens met 700 decibel wordt uitgeknald
Recommended Posts