Fraggie Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Hoi allen. Net heb ik proraso scheercreme rood binnen gekregen en die ruikt heel er lekker. Tijdens mijn zoektocht heb ik ook gezocht naar proraso asb rood, net als dat ze groen en wit hebben, maar niet te vinden. Weten jullie, degene die weten hoe proraso rood ruikt, een aansluitende asb om bij proraso rood te gebruiken? Gr Hans
nielsgaastra Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 De rode lijn heeft inderdaad geen aftershave... http://www.proraso.com/en/prodotti/red/
Robert79 Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Dit is nou iets wat ik onbegrijpelijk vind van Proraso ! ze hebben van de rode lijn alles, behalve een ASB of een splash.Terwijl ze van de gele lijn alleen een spuitbus hebben ! Hetzelfde dito met de witte lijn waar geen tube voor is en in de Blauwe lijn geen zeep hebben. Vreemde logica maar waar !
Fraggie Posted September 6, 2014 Author Posted September 6, 2014 Ja jammer hoor, want die rode ruikt zo erg lekker. Nu gebruik ik na afloop van proraso rood, dvh asb want die geuren zitten een beetje in de zelfde warme geuren range zeg maar. Gr Hans.
Robert79 Posted September 6, 2014 Posted September 6, 2014 Ja, die DVH is goed. Maar Ik vind de "witte ASB Proraso" ook wel bij de "rode zeep" passen. Heb je die "witte ASB" ook ?
Fraggie Posted September 6, 2014 Author Posted September 6, 2014 Ja die witte heb ik vanmorgen toevallig voor het eerst gebruikt, erg lekker ook!! Gisteren dus niet zon goede scheerbeurt gehad, dus de witte proraso scheerzeep en witte asb was heerlijk vanmorgen.
SR8 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ik kwam dit tegen tijdens het strunen op internet, de preshave in de rode variant. Iemand die al gezien of ervaring mee?
Recommended Posts