Jump to content

Foto's plaatsen.

brord

Recommended Posts

Het zal vast al een keer besproken zijn maar ik kan het nergens vinden. Ik krijg het niet voor elkaar om foto's te plaatsen. Ik gebruik een iphone en tapatalk en als ik de foto probeer te uploaden geeft ie aan forumbijlage quota bereikt.

Wie weet hoe dit op te lossen is.

imgur of tinypic of iets dergelijks gebruiken. Daar je foto's heen, en dan een linkje met de img-tags. Effe zoekfunctie gebruiken, dan is een uitgebreidere uitleg dan deze wel te vinden op het forum.

Het gebruiken van de zoekfunctie is al een probleem ??

Ik zie alleen rechts boven een vakje met zoeken en als je daar foto's plaatsen zet en dan klikt dan krijg je alle topics waar het woord foto in gebruikt word en dat schiet niet op ???

Ik heb een laptop en ben al in geschreven bij Mijn Album en Imazeshack maar volgens mij de engelse versie ??

En dan ............................... als je in je bericht foto wil plaatsen wat klik je dan aan ?? Waar is dat linkje img-tags ??

Vreemd, ik kan met tapatalk gewoon uploaden. Tapatalk heeft een eigen account bij imageshack waar het gebruik van maakt. Alleen je hoef niet eerst zelf je foto naar imageshack te uploaden en de link te kopiëren, dat doet tapatalk dus voor je.