LongShave Posted September 1, 2014 Posted September 1, 2014 Iemand bekend met Soap Commander Ik zag zijn topic langskomen op FB:
marco Posted September 1, 2014 Posted September 1, 2014 Ja dankjewel... Nu wil ik deze ook allemaal hebben! Lijken me allemaal heerlijke geuren! (Behalve de geurloze "integrity") "Love" ruikt hetzelfde als Klar Kabinett blijkbaar en die ene met citrus en patchouli lijkt me ook zo lekker... En de rest ook.... Boehoehoe! Was het maar altijd sinterklaas....
LongShave Posted September 1, 2014 Author Posted September 1, 2014 Ja dankjewel... Nu wil ik deze ook allemaal hebben! Lijken me allemaal heerlijke geuren! (Behalve de geurloze "integrity")"Love" ruikt hetzelfde als Klar Kabinett blijkbaar en die ene met citrus en patchouli lijkt me ook zo lekker... En de rest ook.... Boehoehoe! Was het maar altijd sinterklaas....
marco Posted September 1, 2014 Posted September 1, 2014 Er zitten twee bij die me wat voor jou lijken; een met teak wood en een met sandalwood, cedar, en nog iets houtigs.
LongShave Posted September 1, 2014 Author Posted September 1, 2014 Er zitten twee bij die me wat voor jou lijken; een met teak wood en een met sandalwood, cedar, en nog iets houtigs. Yep, ik ga wat bestellen deze week. Ben altijd op zoek naar andere merken dan de reeds gevestigde zoals DR Harris, Proraso etc.
Marcel Posted September 1, 2014 Posted September 1, 2014 Ik ken ze van naam en omschrijving, helaas niet te koop buiten de USA.
LongShave Posted September 1, 2014 Author Posted September 1, 2014 Ik ken ze van naam en omschrijving, helaas niet te koop buiten de USA. Wel op verzoek......
Marcel Posted September 1, 2014 Posted September 1, 2014 Oh, da's nieuw voor mij. Op verzoek bij wie?
LongShave Posted September 1, 2014 Author Posted September 1, 2014 Dit stond er in de comments (vraag van iemand uit de UK): .it's just a website issue...we can give you a shipping quote and handle via PayPal on the side
LongShave Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Ah, thanks! Antwoord Soap Commander: Eric Sure, I can ship via PayPal invoice, I just can't via my website as of yet. If you let me know what your interested in, I can send you a shipping quote. Thanks for your interest.
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Jammer dat de man niet zo goed is in z'n Engelse grammatica....
Marcel Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Jammer dat de man niet zo goed is in z'n Engelse grammatica.... En dan lees je het volgende over de makers op hun site: "They live in the northwest corner of Alabama where they work, homeschool, and raise their family of 7 children. Darren, a retired Navy Veteran, runs the technical side of the business including website design and upkeep, inventory control, coordination of events/venues, and purchasing. (He also owns and operates a laser-engraving company, Engraving Works.) Meanwhile, Carrie concentrates on research, formulation, and production. Together, they strive to combine their abilities to work as a unified team in their home and in their business, for the glory of the Lord." Homeschool, veteran, alabama, Lord.... Hmmm, dat roept allerlei associaties waardoor ik ineens geen zeep meer van ze wil kopen. Misschien heb ik last van vooroordelen, laat ik het maar zo noemen, maar dat is het type Amerikanen waar ik het liefst niks mee van doen heb.
LongShave Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Jammer dat de man niet zo goed is in z'n Engelse grammatica.... En dan lees je het volgende over de makers op hun site: "They live in the northwest corner of Alabama where they work, homeschool, and raise their family of 7 children. Darren, a retired Navy Veteran, runs the technical side of the business including website design and upkeep, inventory control, coordination of events/venues, and purchasing. (He also owns and operates a laser-engraving company, Engraving Works.) Meanwhile, Carrie concentrates on research, formulation, and production. Together, they strive to combine their abilities to work as a unified team in their home and in their business, for the glory of the Lord." Homeschool, veteran, alabama, Lord.... Hmmm, dat roept allerlei associaties waardoor ik ineens geen zeep meer van ze wil kopen. Misschien heb ik last van vooroordelen, laat ik het maar zo noemen, maar dat is het type Amerikanen waar ik het liefst niks mee van doen heb. Dat laatste is in de USA belangrijk (veteran etc). Voor mij geen reden om er niet te bestellen. Darren is daar open over op zijn website. Trouwens wat is daar erg aan??
Marcel Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Er is niks ergs aan, en het zegt absoluut niks over de zeep die ze verkopen. Ik heb alleen persoonlijk geen goed gevoel bij het slag volk wat zich zo omschrijft. Je kunt die info ook weglaten, al zal het voor veel Amerikanen juist een pluspunt zijn dat je een godvrezende veteraan bent die zelf zijn kinderen onderwijst. [/persoonlijke mening]
LongShave Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Er is niks ergs aan, en het zegt absoluut niks over de zeep die ze verkopen. Ik heb alleen persoonlijk geen goed gevoel bij het slag volk wat zich zo omschrijft. Je kunt die info ook weglaten, al zal het voor veel Amerikanen juist een pluspunt zijn dat je een godvrezende veteraan bent die zelf zijn kinderen onderwijst. [/persoonlijke mening] Ik zie het probleem totaal niet. Maar ja, ook hier geld: UEKAZ. PS. Darren is daar open een eerlijk over. Van hoeveel web eigenaren weet je het niet of zijn er wellicht lid van, ik noem maar iets, de KKK. Daar koop je wel omdat je het niet weet. Onze oudste zoon woont in New York en van hem weet ik dat een veteran een behoorlijke "aanzien" heeft in de USA. Vroeger niet maar deze mentaliteit is erg aan het veranderen heden ten dagen. Ze zijn er trots op en (velen) vermelden dat nu op hun website.
Marcel Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Call me stupid, maar ik hoef dat helemaal niet te weten eigenlijk. Zouden ze het niet vermelden, zoals het gros van de fabrikanten, dan was er niks aan de hand voor mij. Waarschijnlijk een cultuurverschil gecombineerd met een dosis afkeer van een bepaald slag volk. Ben niet zo van de religie, zelfscholing etc. Laat ik het daar maar bij houden, ook weer een gevalletje UEKAZ. Nogmaals, het zegt niks over de zeep, die schijnt erg goed te zijn namelijk.
LongShave Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Gelukkig leven we in een vrij land en mag je eigen keuzes maken. Je ziet het echter steeds vaker bij Amerikaanse websites. Mijn ervaring met de zeep van soap commander kun je wel lezen binnenkort in de SOTD.
LongShave Posted September 4, 2014 Author Posted September 4, 2014 Ik ook!!Welke heb je besteld? Passion Shaving Soap: "Our Passion scent is slightly woodsy and decidedly refined; this fragrance is an exotic blend of teakwood surrounded by rich spices of cardamom, cinnamon, and clove upon a base of cedar, amber, sandalwood, and patchouli." Yammie!!
Recommended Posts