Frank Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Alhoewel ik op dit moment erg tevreden ben met mijn Muhle R89 moet ik bekennen dat ik toch ook erg gecharmeerd ben van de RVS razors die ik al surfend ben tegengekomen. De Feather is natuurlijk de bekendste maar daarover lees ik zulke verschillende berichten dat ik me daar niet aan wil wagen. Ik zag ook de Tradere SB .Heeft iemand daar ervaringen mee ? Of zijn er nog andere RVS razors die iemand kan aanbevelen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Ik heb er geen ervaring mee, maar je hebt de Weber (met twee verschillende handvaten) http://www.weberrazor.com/products Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Frank, iKon heeft enkele mooie RVS scheermessen. Op internet kun je veel reviews lezen over iKon messen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Hallo Frank, Elke RVS razor heeft zijn eigen plus en minpunten. Er staat een zeer uitgebreide (7 delen) review op de Shavenook. Een zekere Samjax heeft alle RVS razors uitgebreid gemeten, geprobeerd en gefotografeerd. De Weber en Tradere kwamen daar als beste modellen uit. Zelf heb ik een Weber en een Feather AS-D1. De Weber werkt voor mij super. De Feather is ook heel erg zacht. Ik heb het idee, dat ik deze zonder zeep zou kunnen gebruiken en er zonder schade mee weg zou kunnen komen. Je voelt bijna niets als je hem gebruikt. Ik denk ideaal voor mensen met een gevoelige huid. Er staat er een te koop op dit forum trouwens. Qua afwerking echt helemaal top!! Link to comment Share on other sites More sharing options...