lanerios Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Hey allemaal, aangezien ik helemaal fan ben van TOBS Sandalwood AS creme, en ik voorlopig niet meer in Leiden kom, vroeg ik me af wat nou een lekkere scheerzeep is qua Sandalwoodyness (nieuw woord?) Schijnbaar heeft Proraso rood dit, maar weet dat niet 100% zeker. Maar wat zouden jullie aanraden?
karaqz Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Die van TOBS zelf? Had je die al geprobeerd? Stomme vraag misschien maar ka het niet uit je verhaal opmaken.
lanerios Posted August 28, 2014 Author Posted August 28, 2014 de TOBS staat zeker op de lijst Echter wil ik wat verschillende merken proberen. TOBS verhaaltje was ik vergeten te melden. Sorry
FairArie Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Ik snap de link met "ik voorlopig niet meer in Leiden kom" niet?
lanerios Posted August 28, 2014 Author Posted August 28, 2014 Meestal haal ik mijn scheercreme/zeep etc bij Kapper Eric (Scheerwinkel.nl) in Leiden. Aangezien ik voorlopig daar niet meer kom, is het dus ideaal de tijd om andere plekken te zoeken waar ik wat goede scheerzepen e.d. kan kopen.
3gor4 Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Hoorde das Haslinger ook een fijne sandalwood geur had. Subtieler dan TOBS.
SakasakaHeyhey Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Misschien heb je hier wat aan Lanerios: viewtopic.php?t=1833
Shaving Silly Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Ik heb hem van Menrock. Ik vind hem erg lekker en makkelijk in gebruik en ruikt echt goed. http://www.menrock.co.uk/products.html
LongShave Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Mijn Top 3 (momenteel): 1. Geo F. Trumper Sandalwood Soft Shaving Cream 2. Truefitt & Hill Sandalwood Shaving Cream 3. TOBS Sandelwood
Robert79 Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Als sandelwood zeep zou je de rode pot Proraso 'Sandelwood' kunnen nemen maar het is niet te vergelijken met TOOBS.
lanerios Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Bedankt voor de tips! Als het goed is krijgt de lokale drogist binnenkort meer Proraso rood, dus die staat op de lijst. En toch maar (dure hobby zo) de houten verpakking versie van TOBS Sandalwood
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 De man van de DIO die jij bedoelt wist mij te vertellen dat rode Proraso in een kuipje niet bestaat.....
lanerios Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Oh god.. vrouw had het erover dat ze meer wilden gaan bestellen. Dan toch maar asap naar Italie (oh, wat een ramp )
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Het bestaat wel, maar die man vertelde mij dat het niet bestond toen ik er om vroeg. Heb het maar zo gelaten...
SakasakaHeyhey Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Gekozen voor de makkelijkste weg? Ik vroeg een keer bij een drogist naar DE-mesjes en een krabber. Kreeg als antwoord: "Nee daar is niet aan te komen; dat wordt al jaren niet meer gemaakt!" Nou wij weten wel beter. Lang leve internet en dit forum
ceekee Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Om er ook maar 1 aan toe te voegen: - The Piccadilly Shaving Co. Shaving Cream, Sandalwood
Robert79 Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Het bestaat wel, maar die man vertelde mij dat het niet bestond toen ik er om vroeg. Heb het maar zo gelaten... Ja, wat de boer niet voldoende denkt te verkopen, kent hij niet.
LongShave Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Ook op Etsy zijn vaak leuke (home made) Sandelwood zepen/cremes te vinden.
Shaving Silly Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 De man van de DIO die jij bedoelt wist mij te vertellen dat rode Proraso in een kuipje niet bestaat..... Ik heb en pot van Proraso binnen smaak sandalwood in een rooie pot , vind hem wel lekker ruiken. Een dames klant pikten hem al zo ongeveer in voor haar man [ ik heb hem niet verkocht hahahhah ] eerst zelf ruiken voelen proeven !!!
marco Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Heb ik ook gehad. Aan Eric gegeven, omdat hij gek is op hout geurtjes
Shaving Silly Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Ik dacht dat je bedoelde dat die sandalwood geur niet meer in de verkoop was [ in een kuipje /potje / bakje ???
marco Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Nee, dat is wat de verkoper mij wilde wijsmaken. Gekke meneer...
Recommended Posts