Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey allemaal,

aangezien ik helemaal fan ben van TOBS Sandalwood AS creme, en ik voorlopig niet meer in Leiden kom, vroeg ik me af wat nou een lekkere scheerzeep is qua Sandalwoodyness (nieuw woord?)

Schijnbaar heeft Proraso rood dit, maar weet dat niet 100% zeker.

Maar wat zouden jullie aanraden?

Posted

Die van TOBS zelf? Had je die al geprobeerd?

Stomme vraag misschien maar ka het niet uit je verhaal opmaken.

Posted

de TOBS staat zeker op de lijst :) Echter wil ik wat verschillende merken proberen.

TOBS verhaaltje was ik vergeten te melden. Sorry :(

Posted

Meestal haal ik mijn scheercreme/zeep etc bij Kapper Eric (Scheerwinkel.nl) in Leiden. Aangezien ik voorlopig daar niet meer kom, is het dus ideaal de tijd om andere plekken te zoeken waar ik wat goede scheerzepen e.d. kan kopen.

Posted

Mijn Top 3 (momenteel):

1. Geo F. Trumper Sandalwood Soft Shaving Cream

2. Truefitt & Hill Sandalwood Shaving Cream

3. TOBS Sandelwood

Posted

Bedankt voor de tips!

Als het goed is krijgt de lokale drogist binnenkort meer Proraso rood, dus die staat op de lijst. En toch maar (dure hobby zo) de houten verpakking versie van TOBS Sandalwood :P

Posted

Gekozen voor de makkelijkste weg?

Ik vroeg een keer bij een drogist naar DE-mesjes en een krabber. Kreeg als antwoord: "Nee daar is niet aan te komen; dat wordt al jaren niet meer gemaakt!"

Nou wij weten wel beter. Lang leve internet en dit forum :)

Posted
Het bestaat wel, maar die man vertelde mij dat het niet bestond toen ik er om vroeg. Heb het maar zo gelaten...

Ja, wat de boer niet voldoende denkt te verkopen, kent hij niet.

• 2 months later...
Posted
De man van de DIO die jij bedoelt wist mij te vertellen dat rode Proraso in een kuipje niet bestaat..... :shock:

Ik heb en pot van Proraso binnen smaak sandalwood in een rooie pot , vind hem wel lekker ruiken.

Een dames klant pikten hem al zo ongeveer in voor haar man [ ik heb hem niet verkocht hahahhah ] eerst zelf ruiken voelen proeven !!!