Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jammer dat de verzending plus bijkomende kosten zo hoog oplopen anders zou ik er vaker kopen, ze hebben wel een goede service.

Posted
Jammer dat de verzending plus bijkomende kosten zo hoog oplopen anders zou ik er vaker kopen, ze hebben wel een goede service.

Heb je er dan wel eens wat gekocht, Ron?

Posted

Ziet er idd uit als een Standard razor. Ik heb in het verleden wel ooit bij hun besteld en moet zeggen dat David werkelijk een prima vent is om zaken mee te doen en ook het feit dat-ie nogal wat spullen heeft die wat minder bekend zijn maakt ze voor mij aantrekkelijk. Ik probeer tegenwoordig, voor zover mogelijk, mijn spullen vooral in eigen land te bestellen (een goede leverancier om de hoek heeft toch ook wel wat) dus mijn laatste bestelling daar is al weer een paar jaar geleden.

Posted
Heb je er dan wel eens wat gekocht, Ron?

Meerdere keren al, spullen die nergens anders te krijgen waren en waarbij ik dus de extra kosten voor lief moest nemen. Tegenwoordig laat ik iemand plaatselijk de aankoop doen en het dan aan mij versturen, dat scheelt hem enorm. Altijd goed om overal vrienden te hebben, je moet dan natuurlijk ook bereid zijn om in de andere richting hetzelfde te doen, alhoewel ze in de US beter af zijn als ze hier kopen (geen btw en geen douanekosten).

Posted

Ik vind het ook je een DE89 in het zwart. Standard Razors zijn wat strakker en bovendien uitgevoerd in aluminium.

Posted

Dan heb ik niks gezegd en ook al helemaal Jan niet gepest... :shock:

Ik dacht echt dat het een 89 kop was... Oeps!

Posted

De kop van die zwarte matador is weliswaar anders aan de onderkant gezien maar zowel de Standard als de Matador zijn gemaakt van "vliegtuigaluminium" en ook de vorm van de handgreep lijkt (zo goed als) identiek. Behalve dat-ie ook zwart is heeft dat niks met de Mühle van doen volgens mij. Alles is natuurlijk na te maken maar voor mij lijkt het op een "custommade" Standard voor RBaM. Ook de prijzen zijn aardig gelijk aan die van de Standard volgens mij.