Jump to content

Recommended Posts

Posted

Volgens het Duitse forum zou de huidige lijn van Naniwa stenen binnenkort niet meer leverbaar zijn, er zouden nieuwe ontwikkelingen op de markt komen van Naniwa met de daarbij natuurlijk te verwachten (flinke?) prijsstijgingen. Wellicht dat Kniveandtools daarom de resterende voorraad aan kortingsprijzen verkoopt? Zodra er meer details zijn doe ik wel een update.

Wie nog een steen ontbreekt in z'n progressie wellicht het moment om het spaarvarken aan te spreken.

Posted
*KNIP*

Wie nog een steen ontbreekt in z'n progressie wellicht het moment om het spaarvarken aan te spreken.

Dat had ik al gedaan voor een zeker stuk Damascus staal dat op komst is ;)

Posted

Ik had zoiets een tijdje terug ook gelezen. Volgens mij waren ze bij straight razor designs te koop. Ze staan omschreven als specialty.

"This is the upgraded Super Stone now called the Specialty Stone. Naniwa has improved the quality, consistency and the quantity of the abrasive in each stone. They produce their own powder so are able to keep very stringent standards through the entire process. Creating a stone that delivers even better results then before."

Posted
$200 voor set 5, 8 en 12k

Inderdaad, niet erg duur. Komt welk TAX, klaringskosten en andere onzin bij maar daar heeft de webshop niet veel mee te maken. Hopelijk leveren knivesandtools.nl ze ook voor een redelijke prijs. Een nieuw product hoeft overigens niet een prijsstijging te betekenen. Heb daar in ieder geval al meerdere malen aankopen gedaan en ben wel tevreden over ze.

Posted

De nieuwe stenen gaan 20% duurder zijn volgens de fabrikant. Kniveandtools zal ze vast ook wel verdelen wellicht met iets uitstel maar dat is niet slecht want tegen die tijd zijn er al reviews te vinden.

Posted

De Super Stones zijn vervangen door de Speciality Stones (10mm dik) en de Chosera Stones zijn vervangen door de Professional Stones (20mm dik).