Jump to content

Oude gebruikte DE scheermesjes. Wat doen we ermee?

skippy

Recommended Posts

Even een vraagje. Wat is een goede manier om oude gebruikte DE scheermesjes af te voeren?

De oude cartridge mesjes deed ik altijd terug in de houdertjes, maar de DE mesjes krijg je niet terug in het doosje.

zelf gebruik ik een blik met een gleuf in de deksel. gaat denk ik wel 5 jaar mee.

Je hebt spaarpotten die dicht geseald zijn. of koop een blik met kokosnoot melk en maak er zelf een gleuf in en laat de melk er uit lopen.

Ik krijg altijd een blikje helemaal afgesloten met een gleufjes er in bij de Kappers mesjes van Feather en daar doe ik ze in.

Je kan daar ook een spaarpot voor gebruiken er zijn van die leuke blikjes te koop en als je dat weggooit kan niemand zich daar aan verwonden

Zoiets :

https://www.ffshoppen.nl/kado-en-gadgets/cadeau-kind/spaarpot-coca-cola/?channel_code=34&product_code=92497683&utm_source=tradetracker&s2m_channel=34&trackingData=336177%3A%3A34622%3A%3A1409065854z0uw8kzob1tp2kb7t9bus1%3A%3ATTMD5%3A%3A1409051471&s2m_exaffid=34622

Ik gebruik een glazen pot van de erwtjes-wortels. Wel iedere keer open draaien maar goed.

Mijn vrouw werkt in een ziekenhuis en die is aan het kijken voor een geel containertje waar ze oude naalden in doen.

Echt los in de vuilniszak zou ik niet graag doen. Vuilnisophalen is weliswaar gedeeltelijk geautomatiseerd maar de kans bestaat toch dat iemand er zijn handen aan open haalt en dat zou ik dan toch niet graag op mijn geweten hebben.

neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid)

:D Ook gehaktballen uit de jus zijn voor dat project niet aan te bevelen!

haha, hopelijk niet uit ervaring... ik ben serieus wel even op zoek geweest naar iets in blik dat er door de sleuf uit zou kunnen. dit is echt een rare hobby.

neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid)

:D Ook gehaktballen uit de jus zijn voor dat project niet aan te bevelen!

haha, hopelijk niet uit ervaring... ik ben serieus wel even op zoek geweest naar iets in blik dat er door de sleuf uit zou kunnen. dit is echt een rare hobby.

Nee, geen ervaring maar jouw oorspronkelijke reactie zorgde er wel voor dat ik allerlei visioenen kreeg van ingeblikte producten die allemaal niet door zo'n sleufje kunnen, en dat zijn er nogal wat; maar als je bv perzik of peer neemt en die giet je af ruikt het wel (even) lekker in de badkamer natuurlijk..... :mrgreen: