skippy Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Even een vraagje. Wat is een goede manier om oude gebruikte DE scheermesjes af te voeren? De oude cartridge mesjes deed ik altijd terug in de houdertjes, maar de DE mesjes krijg je niet terug in het doosje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moxie66 Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 zelf gebruik ik een blik met een gleuf in de deksel. gaat denk ik wel 5 jaar mee. Je hebt spaarpotten die dicht geseald zijn. of koop een blik met kokosnoot melk en maak er zelf een gleuf in en laat de melk er uit lopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik krijg altijd een blikje helemaal afgesloten met een gleufjes er in bij de Kappers mesjes van Feather en daar doe ik ze in. Je kan daar ook een spaarpot voor gebruiken er zijn van die leuke blikjes te koop en als je dat weggooit kan niemand zich daar aan verwonden Zoiets : https://www.ffshoppen.nl/kado-en-gadgets/cadeau-kind/spaarpot-coca-cola/?channel_code=34&product_code=92497683&utm_source=tradetracker&s2m_channel=34&trackingData=336177%3A%3A34622%3A%3A1409065854z0uw8kzob1tp2kb7t9bus1%3A%3ATTMD5%3A%3A1409051471&s2m_exaffid=34622 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brord Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik gebruik een glazen pot van de erwtjes-wortels. Wel iedere keer open draaien maar goed. Mijn vrouw werkt in een ziekenhuis en die is aan het kijken voor een geel containertje waar ze oude naalden in doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik gebruik ook een blikken spaarpot, gekocht voor één of twee euro bij de Blokker destijds. Gaat volgens mij een leven lang mee en komt-ie toch vol dan kan het in zijn geheel naar het oud ijzer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 een blikken spaarpotje wat niet open kan tenzij met blikopener. een hele euro bij de euroland. niet dat ik nog de-mesjes gebruik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Tips en voorbeelden Link to comment Share on other sites More sharing options...
lanerios Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik gebruik zelf een bakje waar in naalden voor suiker patienten ingaan felgeel bakje, en je weet gelijk dat je met de inhoud moet oppassen en gaan er nog aardig wat in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Die van mij gaan hierin (als ie vol is ga ik hem verkopen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Die van mij gaan hierin (als ie vol is ga ik hem verkopen) Snuff's going for Gold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Is het heel erg dat ik ze gewoon los in de vuilnisbak gooi? Heb er nooit over nagedacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Is het heel erg dat ik ze gewoon los in de vuilnisbak gooi? Heb er nooit over nagedacht. Idem hier Kogel Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Echt los in de vuilniszak zou ik niet graag doen. Vuilnisophalen is weliswaar gedeeltelijk geautomatiseerd maar de kans bestaat toch dat iemand er zijn handen aan open haalt en dat zou ik dan toch niet graag op mijn geweten hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik doe het ook niet hoor! Stel dat mijn vrouw de vuilnisbak leegt, maar nog ff de zak aandrukt.... Brrrr... Moet er niet aan denken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Ik doe het ook niet hoor! Stel dat mijn vrouw de vuilnisbak leegt, maar nog ff de zak aandrukt.... Brrrr... Moet er niet aan denken.... Ze gaan hier in de vuilnisbak met het papiertje erom heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Verstandig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Nee hoor het is wat Marco zegt , als je de zak aandrukt dan snij je je echt aan mesjes [ ook met het papiertje er om heen ] Je kan ze ook in een luciferdoosje stoppen zo'n stevige grote , die zou ik wat opleuken maar ja ik ben ook creabea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 In een leeg smint (van die menthol snoepjes) blikje. Daar gaan er een hoop in. Daarna bij het oud ijzer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Tja, maar wat maken van een leeg soepblik. Zoiets: Link to comment Share on other sites More sharing options...
moxie66 Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 Tja, maar wat maken van een leeg soepblik. Zoiets: neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid) Ook gehaktballen uit de jus zijn voor dat project niet aan te bevelen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moxie66 Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid) Ook gehaktballen uit de jus zijn voor dat project niet aan te bevelen! haha, hopelijk niet uit ervaring... ik ben serieus wel even op zoek geweest naar iets in blik dat er door de sleuf uit zou kunnen. dit is echt een rare hobby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 neem wel een vloeibare soep, gehaktballetjes etc gaan niet uit de sleuf!! (vandaar iets als kokosmelk oid) Ook gehaktballen uit de jus zijn voor dat project niet aan te bevelen! haha, hopelijk niet uit ervaring... ik ben serieus wel even op zoek geweest naar iets in blik dat er door de sleuf uit zou kunnen. dit is echt een rare hobby. Nee, geen ervaring maar jouw oorspronkelijke reactie zorgde er wel voor dat ik allerlei visioenen kreeg van ingeblikte producten die allemaal niet door zo'n sleufje kunnen, en dat zijn er nogal wat; maar als je bv perzik of peer neemt en die giet je af ruikt het wel (even) lekker in de badkamer natuurlijk..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alxzhu Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Gebruik zelf een mini cola blikje. Als de mesjes op zijn breek je ze door de helft en gaan ze door het drinkgaatje, hoef je ook geen sleuf te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Ik gebruik een "spaarblikje" dat ik bij Euroland heb gekocht. Kan alleen open met een blikopener dus veilig genoeg. (Ik vond nog een oud foto waar dit blikje ook op staat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts