Jump to content

Recommended Posts

Posted

Had er nog nooit van gehoord, dank voor de link LongShave, ik ga me de moeite in ieder geval besparen om hem te proberen (al een paar brushless producten getest en ze zijn voor mij allemaal kl*ten)

Posted
Had er nog nooit van gehoord, dank voor de link LongShave, ik ga me de moeite in ieder geval besparen om hem te proberen (al een paar brushless producten getest en ze zijn voor mij allemaal kl*ten)

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriend heeft het ooit geprobeerd. Heerlijk geur maar moeilijk lather van te maken. Nu lees ik dat ook in de review. Zal dus wel een kern van waarheid in zitten.

Posted

Effe een schuimpie kloppen zit er niet in met deze creme. De creme is vrij vet en plakt aan het mes, maar ook aan de vingers bij het gezicht insmeren. Ruikt op zich niet verkeerd, maar is wel vrij zoet. Doordat ze zo plakkerig is hoor je je mes niet en krijg je in eerste instantie het gevoel dat je alleen over de vetlaag glijdt. Haar verwijderen gebeurt echter wel degelijk. Het spul is wel verzorgend, de huid voelt zich er wel bij.

Posted

Liggen laten. Schuimt niet.

Posted

Heb 'm ooit als sample gehad. Wat een bagger! Schuimt voor geen meter, plakt als de ziekte. Zelfs om een tuinmuurtje mee aan te smeren zou ik het nog niet aanraden!

Posted

Je moet m ook niet schuimen volgens mij. Recht uit de pot op het gezicht smeren. Vandaar dat de vingers plakken.

Posted

Het is inderdaad een creme die je direct op je gezicht moet smeren en die niet schuimt, je mes DE mes slipt er direct van dicht en ik vond het dan ook totaal geen fijne scheerervaring opleveren. Ik gebruik hem nu als pre- of aftershave balm, dan issie best lekker!