Guest Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Goeiedag shavers, Heb pas geleden een vintage straight gekocht die ik nog scherp moet maken... Nou vind ik de hone stenen wat prijzig dus vraag ik me af of het allemaal ook ietsje goedkoper kan. Tips iemand? Groetjes marijn
Buffel Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Laten slijpen, er zijn genoeg mensen hier die het uitstekend kunnen. Zo kun je een best poosje vooruit voordat hij weer op de stenen moet.
LongShave Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Goeiedag shavers, Heb pas geleden een vintage straight gekocht die ik nog scherp moet maken... Nou vind ik de hone stenen wat prijzig dus vraag ik me af of het allemaal ook ietsje goedkoper kan. Tips iemand? Groetjes marijn Toch maar weer "terug gekomen" Marijn?
marco Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Dan zijn bovenstaande heren nog erg aardig voor je... Misschien is het netjes eerst je excuses aan te bieden voor je hier weer vragen gaat stellen omdat je het forum nu toch nodig blijkt te hebben.
lanerios Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Zeer nette reacties inderdaad. Maar wel eens met Buffel, alleen of er nu mensen zijn die bereid zijn dit te doen na de laatste aanvaring?
marco Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Ik hoef denk ik niet lang na te denken over Ramon's reactie....
Marcel Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Laten we dit draadje houden voor de gestelde vraag, Marijn heeft eerder bij mij zijn excuses aangeboden.
brord Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Laten we dit draadje houden voor de gestelde vraag, Marijn heeft eerder bij mij zijn excuses aangeboden. Bij mij nog niet en volgens mij was het wel een pb die ik hem had gestuurd. Ik vond daar ook wel een excuus gepast.
Guest Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Goeiedag shavers Ik reageerde inderdaad te fel op de overdreven reacties, maar mijn mening over Hygiene blijft staan. Heb dat ook in persoonlijk berichtje aan moderator gemeld omdat topic al gesloten was... Dus voor de mensen met kennis zijn er goedkopere materialen om mee te leren honen? Groetjes marijn Ps dankje snuf
Snuff Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Als je nog niet weet of een open scheermes wel iets is voor je dan is alle geld die je uitgeeft aan slijpmateriaal te veel want als je het terug wegdoet krijg je er maar een fractie van je geld voor terug. Daarom zou ik het laten slijpen en eerst uitmaken of je het wat vind. Trouwens slijpen vraagt veel oefening en dat gekoppeld aan het leren scheren met een open mes maakt de kans op succes erg klein naar mijn bescheiden mening. Lapping film zal wel het goedkoopst zijn.
Guest Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 goeiedag shavers het straight mes is me toch te duur en intensief gebleken ik houd het bij m'n gillette's slim boys 1 voor thuis en 1 voor de truck heb nu een pakje van de hema gehaald en deze werken nog fijner dan m'n derbi mesjes (heb er 100 gekocht dus zo'n 25 te gaan snuff en michigalex bedankt voor de fijne reacties heb inderdaad met lapping film gewerkt maar het mes trekt nog te hard. groetjes marijn oh marcel verwijder jij m'n profiel vd week even? kan niet vinden waar dit te doen gr marijn
Marcel Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 oh marcel verwijder jij m'n profiel vd week even? kan niet vinden waar dit te doen gr marijn Kan niet, dan komt er een gat in het ruimte-tijd continuüm Ik laat je account en je berichten gewoon in stand maar ik zet je account op non-actief als je dat wilt. Dan kun je er helemaal niks meer mee.
Recommended Posts