Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op de rommelmarkt gekocht: een mooie houten scheerdoos met spiegel aan binnenkant.

Inhoud: Gillette Slim Adjustable in hele mooie staat, een kleine Gillette krabber in kunststof doosje (origineel bijbehorend), deze krabber kan alleen met de mesjes met 3 gaten erin. Deze mesjes zitten er ook een heel aantal bij in een mooi metalen boxje van Gillette. Het zijn mesjes met de opdruk: 'de coiffeur' '100 procent garantie, Nederlands fabrikaat', prima Zweeds staal'. En ook nog deze mesjes van het merk ' stroomlijn'. Nog een Gillette krabber (Tech?) met open kam. Een SE krabber van Pal in bijbehorend kunststof doosje. Een 'blade loader' van Schick 'with krona edge'. Hierin nog een aantal mesjes. 3 kwasten. Waarvan een met een zwaar metalen handvat, deze is denk ik de moeite waarde om een nieuwe knot te krijgen en een met een mooie kleur 'antiek geel' welke denk ik nog nooit gebruikt is. Deze is net uitgebreid gewassen en in de cremespoeling gezet. Hele verzameling voor 17,50€.

Posted

Dat klinkt als een leuke collectie!

Foto's???

Ik heb ook van die oud Hollandse mesjes waar Zweeds staal op staat, moet ze nog steeds testen. Ook nog wat andere oude Hollandse merken, ook met ronde zijkantjes en mesjes waarop staat "extra dun 0,08 mm"

Veel plezier ermee!

Posted

Dat klinkt goed zeg zo'n aankoop via een rommelmarkt , altijd leuk rommelmarkten en helemaal als je voor die prijs zoiets vind. We wachten vol spanning de foto's af.

Voor foto's plaatsen schijn je de zoek functie te moeten gebruiken daar is het al 40x uitgelegd :lol::lol: [ ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die het niet door heeft hoe je foto's moet plaatsen hahhahaha

Posted

Ik ben benieuwd wat die tweede Gillette krabber nou is. Alle oude Gillette krabbers die ik ken kunnen overigens overweg met moderne DE mesjes, ook al zijn ze ontworpen voor mesjes met 3 gaten.

Laten we de fotodiscussie elders voeren, dat staat los van het onderwerp.

Posted

Mooi, een test met een foto (van de lamp in de woonkamer) is gelukt zojuist (weer verwijderd). Straks de foto's maken. Eerst maar weer eens aan 't werk.

Posted
Laten we de fotodiscussie elders voeren, dat staat los van het onderwerp.

Inmiddels alle fotogerelateerde meuk verwijderd, gelieve dergelijke zaken apart te bespreken zoals eerder verzocht.

Posted

Oh sorry, had er overheen gelezen denk ik :D

Ik geef mn ADD de schuld, dus je mag me niet te zwaar straffen :mrgreen:

Zo, nu weer on topic!

Ik wacht in ieder geval de foto van stoppel af ;)