Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een gebruikt scheermesje, dat kun je krijgen! Je een beetje laten belonen voor iets wat juist een grote eer zou moeten zijn. Pfff

Guest Gusto
Posted

Dit ben ik.

gusto.jpg

Posted

dank voor de foto's mannen, is altijd leuk om toch enig idee te hebben bij een forum naam.

@marco: van je landgenoten moet je het blijkbaar niet hebben, die willen dat alles samen in één klein prutmandje past, tja hollanders ...... dat zijn nu eenmaal zunige mensen :twisted: Maar wel het hele jaar op je kap zitten! :roll:

Van mij krijg je alvast een heel mooi NOS krabbertje!

jRKt734.jpg

ps. grapje! Omdat je "my brother in arms" bent krijg je van mij mocht ik aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst een heel lekker potje scheerzeep (en nee het zal geen Arko of zo zijn)

Guest Gusto
Posted
Kon je geen grotere foto vinden?

Of gebruik je telefoon, waarvoor hij voor bedoeld is. ;) (heb hem verkleind)

Posted
dank voor de foto's mannen, is altijd leuk om toch enig idee te hebben bij een forum naam.

@marco: van je landgenoten moet je het blijkbaar niet hebben, die willen dat alles samen in één klein prutmandje past, tja hollanders ...... dat zijn nu eenmaal zunige mensen :twisted: Maar wel het hele jaar op je kap zitten! :roll:

jRKt734.jpg

ps. grapje! Omdat je "my brother in arms" bent krijg je van mij mocht ik aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst een heel lekker potje scheerzeep (en nee het zal geen Arko of zo zijn)

Zal vast iets met menthol zijn... ;)

Posted

jRKt734.jpg

Hey, da's toch een SE

Posted

Gelukkig heb ik ook nog twee Belgische forumvrienden Ron! ;)

Zo te zien had je al wel je best gedaan om het krabbertje mooi te versieren :D

Roland, ik denk niet dat Ron nog iets met menthol in huis heeft. ;)

En blijven jullie wel allemaal aardig voor Ron?!

Posted
df2b6532092ef2d67dc0596a9c7809f1.jpg

Net na een van m'n eerste safety razor scheerbeurten :grin:

Super content zo te zien. :)

Posted

Leuk de vele reacties deze week, Jock dat is een mooi uniform, je moet op de volgende jaarbijeenkomst echt je muziek talenten laten horen!

• 4 weeks later...
Posted

LOL. Dat is geen uniform Snuff. Het is een Schotse outfit voor black tie occasions. Waar anders een smoking gedragen wordt. Maar in dit geval moest ik het aan om mijn inauguratie als Keeper of the Quaich. Het is een onderscheiding voor diensten aan de whisky industrie. Prachtige avond vorig jaar op Blair Castle. Veel pracht en praal.

Posted

Mijn persoonlijke kennis van de schotten is beperkt tot hun (prachtige) traditionele leger uniformen en het feit dat ze inderdaad tot de grootste drinkers ter wereld behoren ;-)

• 2 weeks later...
Posted

Omdat ik toch al op internet sta :roll:

Dit ben ik! Dagelijks zonder hoedje, dat was i.v.m. alcohol en (toen nog) koninginnedag :lol:

388999_230237843764488_1410879131_n.jpg?oh=4b5625c34346063a9b94fea4bded2339&oe=563873A8