Marcel Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Een gebruikt scheermesje, dat kun je krijgen! Je een beetje laten belonen voor iets wat juist een grote eer zou moeten zijn. Pfff
marco Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Hahaha! Je plannetje wordt niet door iedereen op de juiste manier opgepakt Ron
KugelFanger Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Dit ben ik natuurlijk .... Ik kon geen recente foto vinden dus alstublieft mensen dit ben ik.
Snuff Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 dank voor de foto's mannen, is altijd leuk om toch enig idee te hebben bij een forum naam. @marco: van je landgenoten moet je het blijkbaar niet hebben, die willen dat alles samen in één klein prutmandje past, tja hollanders ...... dat zijn nu eenmaal zunige mensen Maar wel het hele jaar op je kap zitten! Van mij krijg je alvast een heel mooi NOS krabbertje! ps. grapje! Omdat je "my brother in arms" bent krijg je van mij mocht ik aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst een heel lekker potje scheerzeep (en nee het zal geen Arko of zo zijn)
Guest Gusto Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Kon je geen grotere foto vinden? Of gebruik je telefoon, waarvoor hij voor bedoeld is. (heb hem verkleind)
roland Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 dank voor de foto's mannen, is altijd leuk om toch enig idee te hebben bij een forum naam. @marco: van je landgenoten moet je het blijkbaar niet hebben, die willen dat alles samen in één klein prutmandje past, tja hollanders ...... dat zijn nu eenmaal zunige mensen Maar wel het hele jaar op je kap zitten! Van mij krijg je alvast een heel mooi NOS krabbertje! ps. grapje! Omdat je "my brother in arms" bent krijg je van mij mocht ik aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst een heel lekker potje scheerzeep (en nee het zal geen Arko of zo zijn) Zal vast iets met menthol zijn...
QuantumCat Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 dank voor de foto's mannen, is altijd leuk om toch enig idee te hebben bij een forum naam. @marco: van je landgenoten moet je het blijkbaar niet hebben, die willen dat alles samen in één klein prutmandje past, tja hollanders ...... dat zijn nu eenmaal zunige mensen Maar wel het hele jaar op je kap zitten! Van mij krijg je alvast een heel mooi NOS krabbertje! ps. grapje! Omdat je "my brother in arms" bent krijg je van mij mocht ik aanwezig zijn bij de volgende bijeenkomst een heel lekker potje scheerzeep (en nee het zal geen Arko of zo zijn) Hey, da's toch een SE
mhharsta Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Hey, da's toch een SE Jaja, Ron geeft niet zomaar iets weg!
marco Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Gelukkig heb ik ook nog twee Belgische forumvrienden Ron! Zo te zien had je al wel je best gedaan om het krabbertje mooi te versieren Roland, ik denk niet dat Ron nog iets met menthol in huis heeft. En blijven jullie wel allemaal aardig voor Ron?!
verbekeT Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Net na een van m'n eerste safety razor scheerbeurten
Frog Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Net na een van m'n eerste safety razor scheerbeurten Super content zo te zien.
QuantumCat Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Net na een van m'n eerste safety razor scheerbeurten Heb je je daar gesneden?
verbekeT Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Ik denk een combinatie van beide maar ik was al vrij blij dat er nog vel op m'n gezicht hing.
Snuff Posted June 29, 2015 Author Posted June 29, 2015 Leuk de vele reacties deze week, Jock dat is een mooi uniform, je moet op de volgende jaarbijeenkomst echt je muziek talenten laten horen!
Jock Posted July 27, 2015 Posted July 27, 2015 LOL. Dat is geen uniform Snuff. Het is een Schotse outfit voor black tie occasions. Waar anders een smoking gedragen wordt. Maar in dit geval moest ik het aan om mijn inauguratie als Keeper of the Quaich. Het is een onderscheiding voor diensten aan de whisky industrie. Prachtige avond vorig jaar op Blair Castle. Veel pracht en praal.
Snuff Posted July 27, 2015 Author Posted July 27, 2015 Mijn persoonlijke kennis van de schotten is beperkt tot hun (prachtige) traditionele leger uniformen en het feit dat ze inderdaad tot de grootste drinkers ter wereld behoren
Loei Posted August 10, 2015 Posted August 10, 2015 Omdat ik toch al op internet sta Dit ben ik! Dagelijks zonder hoedje, dat was i.v.m. alcohol en (toen nog) koninginnedag
Recommended Posts