Jump to content

Recommended Posts

Posted
Een gekregen paard mag je niet in de bek krijgen

Dat zal een hoofd-/kaak-/keelpijn opleveren...

Posted

We hebben messen, het hoeft niet in ene keer. En persoonlijk ben ik een fan van paardebiefstuk.

Posted
Een gekregen paard mag je niet in de bek krijgen

Dat zal een hoofd-/kaak-/keelpijn opleveren...

Oeps! :P

dat krijg je met die automatische correcties op die smartphones. Bij deze is het aangepast. :) :)

Posted
Wel nee jho je bent veel kleiner !! Je steekt net een stukkie boven mij uit ?? En ik ben 1.60 :lol:

Misschien leek je groter door je crocs of hoe schrijft je dat, maar ik ben toch echt 1.80

Maar wat Richard zegt, de schuld van het hele forum rust op mijn schouders :D

Posted
Maar wat Richard zegt, de schuld van het hele forum rust op mijn schouders :D

Kan je daar niet een premie voor aanvragen? ;)

Posted

Maar natuurlijk! Jij zit vol goede ideeën collega! Gaarne uit te betalen in de vorm van een Meißner Tremonia zeepje. Of Mama Bear, of Harris Arlington of........

Posted

Waarom zou jij iemand de schuld willen geven? Je kunt toch gewoon aan zelfreflectie doen en jezelf de schuld geven? :lol:

Posted
Nu rest alleen nog de vraag: wat nou als ik iemand de schuld wil geven??

Iets kleinere mensen dan je zelf bent geef je nooit de schuld. 1.80 pffffffffff

Posted

Nee hoor ik ben 1.60 [ volgens mij zelfs 159,5 hahahh ] ik toon groter door mijn haar en hakken hahhaha maar ik ga je meten. Ik voel zo of je 1.80 bent :lol:

Posted
Wel. Ik ben 170. En syl komt tot aan me kin.. Jij bent even groot als syl 162 dus .hihihi

hahahha jullie zijn alle twee 1.80

[ we zitten dit hele topic weer te verzieken }

Posted
Nee hoor ik ben 1.60 [ volgens mij zelfs 159,5 hahahh ] ik toon groter door mijn haar en hakken hahhaha maar ik ga je meten. Ik voel zo of je 1.80 bent :lol:

Heu?? Waar wordt er aan gevoeld dan?

Posted

Oke laten we het zo oplossen: Iedereen mag het hele jaar door Marco overal de schuld van geven MAAR ...... tijdens de volgende bijeenkomst neemt iedereen een kleinigheidje (zeepje, aftershave, whatever) mee en plaatst dit in het pispaal mandje die aldaar zal aanwezig zijn, niks teveel gevraagd toch voor een jaar lang fun? 8-)

En voor iedereen die nog geen foto plaatste, doen!

Posted

Ha!

Kom maar op met die beschuldigingen! Ik zal een flinke mand meenemen :D

En inderdaad meer foto's plaatsen. En nu weer ontopic voor Marcel mij ergens de schuld van gaat geven.

Posted

Da's erg. Eerst overal schuld aan hebben en dan daar nog voor beloond worden ook! Maar: ik doe graag mee. Tasje is niet nodig marco, past in je broekzak ;-)