Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Heren en dames,

Naar aanleiding van de bijeenkomst bij ShavingSilly en de foto's met verslag dacht ik dat het wellicht leuk zou zijn om een topic te starten waarbij de leden een foto van zichzelf plaatsen. Je schrijft wel met elkaar maar hebt geen enkel idee hoe die persoon eruitziet. Of is er ooit al zo'n topic geweest? Ik kon het niet meteen vinden in ieder geval.

Bij deze mezelf onder toezicht van de honemeisters

XCQOW6J.jpg

Edited by Guest
Posted

Die boot ligt niet aan de Amstel neem ik zo maar aan ;)

Maar op verzoek van mevr Sylvia deze foto.

a0466fabc08ebc1454da8e86deaa213e.jpg

Posted (edited)

Moest goed zoeken naar een foto waar ik zelf op sta op mn telefoon. Hier met mn meisjes in de dierentuin:

[EDIT: toch nog een andere (oudere) foto gevonden waar wel mn hele gezicht op staat. En waarmee ik niet de rest van mn gezin ongevraagd online zet ;) ]

d78a17e5f28af75442f44477a1d01cb7.jpg

En anders staat er nog wat in dit topic:

viewtopic.php?t=2154

Daar staan ook nog grappige foto's van Syl met scheerschuim tussen :D

Edited by Guest
Posted
Die boot ligt niet aan de Amstel neem ik zo maar aan ;)

Maar op verzoek van mevr Sylvia deze foto.

a0466fabc08ebc1454da8e86deaa213e.jpg

Ben je nou alweer bij Sylvia? Ik dacht dat je maar eens in de twee weken langs kwam??

Je vindt het gewoon veel te leuk daar.

Posted

Hahaha. Nee joh. Hier en daar beschikken wij over telefoon die foto's verzenden kan. (Ja echt waar dat kan tegenwoordig )

Dus foto via de telefoon aangeleverd ;)

Posted

Volgens mij is dat al 40 keer uitgelegd Syl, maar jij gebruikt de zoekfunctie niet :P;)

Vraag anders ff aan Rolf, die is toch in de buurt :D

Posted

Hahhahah zoekfunctie :lol::lol::lol: Hebben we die ?? [ Ik vraag het wel aan Rolf ]

Maar laten mensen zich niet afleiden door ons geleuter en plaats wel een leuke foto van jezelf in deze rubriek !!!

Posted

Heb ik al lang gedaan, je let niet op.

Maar ik zal nu wel ophouden met lullen ja, want het topic raakt een beetje vervuild... ;)

Posted

14401708221830703ce5421394b706c8.jpg3038473b58471029c20eb0c391687886.jpg

Vooruit. Heb mij gisteren toch al laten zien. Twee alter ego's. De ene in mijn dagelijkse kloffie en de andere op vakantie met mijn grote liefde, Gamble, rasjachthond vol passie. Een Heidewachtel. De rest van de famille blijft verborgen.

Posted

Groot gelijk Frans!

Mijn avatar lijkt behoorlijk op mijn echte ik, ik zal eens op zoek gaan naar wat representatiefs. Hier in huis maak ik de foto's, en sta dus zelden op foto's :D

Posted

Er zijn nog maar weinig mensen die met de billen bloot durven. Ik zal een poging doen om de boel weer aan te slingeren. Ik ben die debiel die op de foto rechts met een achterlijke grijns op z'n smoel zit :D . Maar ja, Sylvia was ook wel erg lachwekkend daar ;)

20140824_153639_zps33d7f97a.jpg

OK mensen. Kom op! Wie durft nog meer?

Posted

Oh ja ???? Ik sta inmiddels al 3x met mijn giechel in dit topic op de foto en op de profielfoto van Marco !!

Dus Cutthroat :x:x:x een andere foto zou wel leuk zijn waar ik niet op sta