Jump to content

rariteiten voor deze week

joostmoree

Recommended Posts

Kan geen slechte week worden, ik vermoed dat the big snake het waarschijnlijk red om in iedere wekelijks klaargelegde rotatie zijn plaatsje te veroveren? Ik toonde net de foto aan Antje en haar commentaar was dat als ik mijn messen zo op elkaar zou leggen ...... :shock:

Richard,

Het etsen wordt een beetje een aanvechting. In het rijtje zie je op nummer 2 van links een petit 6/8ste Areuka die ik heb geetst. Nummer 1 is als je hebt gezien de geetste Ana. Ik heb zoals eerder bericht een 7/8ste Wacker te rescalen. Mijn vingers jeuken om hem in het zuur te steken. Maar eerst vanavond over de scales nadenken.

Daarnaast zie je niet een Koraat. Maar twee.

We hebben met elkaar overlegd om wit/ivoor micarta/Elforyn aan te schaffen. Dit komt goed. Dit zal voor wat mij betreft resulteren in een daarin te verpakken zwaar geetste Koraat. Naar is aan te nemen derb, spanish point.

En het meest rechts mijn 8/8ste Brian Brown. Ik heb wat zitten pielen met de belichting van de prent om de dubbele belly uit te laten komen. Ik heb eerder geschreven over deze moeilijke techniek. Brian wil het niet nog een keer voor mij doen. Teveel sores.

Wat dwars over de rotatie ligt is een uiterst lullige Dovo 6/8ste rescaled met royal white ebony en meer daarnaast mijn al eerder vertoonde geetste naakte G. Butler. De laatsten zijn er alleen bijgelegd ter wille van het decorum. De Dovo ga ik van de ongelofeloos cheapo vergulding ontdoen. Het respect voor het mesje dat blijft is dat het scheert als de duivel. Mogelijk dat ik deze eerst zwart maak voordat de Wacker dit lot ondergaat.

Enfin, het houdt mij allemaal van de straat.

J

A. De Barbers Notch. Ik vroeg het me reeds af.

Dat etsen dat wordt nog een obsessie :-) Ik verwacht zo half dat er een moment komt dat je al je messen geëtst hebt. Je gereedschap als grondstof.

Die dubbele belly heb je me laten zien. Het duidelijkste voorbeeld van wat onze duitse vrinden noemen een Wall wat ik ooit zag, op foto of voor het eggie. Een mes met een waarneembare belly wil ik ook nog eens. Het soort opmerkingen waar je mee op moet passen. Ik zei dit op Gut Rasiert over een frameback met wisselblad en prompt werden me er drie aangeboden. Vriendelijke lui.