Frank Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Hallo allemaal, Ik ben Frank 52 jaar oud en nog maar sinds kort bezig met het gebruik van een DE-scheermes. Na jarenlang gebruik( lees getob met) van wegwerp-krabbertjes besloot ongeveer 2 maanden geleden dat het genoeg was geweest en ging op zoek naar een andere manier van scheren. Bij het surfen op het net kwam ik al snel tot de ontdekking dat er tal van andere mogelijkheden bestonden. Ik ben nog echt aan het ontdekken welke zepen, crèmes, mesjes etcetera mij het beste bevallen, maar een ding is zeker ik heb me nog nooit zo perfect geschoren als met de Muhle R89 die ik kocht. Als beginnend nat-scherder komt dit forum voor mij dus precies op tijd !
Barbiere di Figaro Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Welkom Frank en veel scheerplezier toegewenst!
Frans Posted July 8, 2013 Posted July 8, 2013 Hallo Frank, Dat mag je wel zeggen, dat het forum mooi op tijd komt! Leuk, dat je ook bent overgestapt. Het is ook fijn, dat er op dit forum mensen zijn die een gigantische knowhow hebben op alles wat met scheren te maken heeft! Ik noem geen namen, maar lees en ontdek! Heel veel plezier met je goede keuze van razor en forum.
Recommended Posts