Pastapipo Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Hebben jullie nog leuke suggesties voor een logo? Ik zit eraan te denken om te 2 "S" en te verwerken in elkaar op een of andere manier, maar ik heb eigenlijk nauwelijks inspiratie. Als jullie ideeën hebben probeer ik wel wat uit te werken op photoshop
marzman Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Misschien een foto van wat exotische/vintage producten op de achtergrond? Zelf heb ik niet zo veel exotische dingen, maar lampukapje of Marcel hebben wel een leuke zeep en krabber voor een foto denk ik. En dat jij er dan een logo van maakt met die letters en wat effecten.
Lampuhkap Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 http://www.fontsaddict.com/font/barber-shop.html Leuk font eventueel https://image.spreadshirt.com/image-server/v1/designs/11769861,width=190,height=190.png/hair-dressing-barber-shop-pole_design.png Barberpole erbij ?
Pastapipo Posted June 22, 2013 Author Posted June 22, 2013 Een barberpole kan ik idd wel doen ja. Zo'n rood/wit/blauwe in de achtergrond. @marzman de producten ga ik in de header doen, maar als logo van facebook en dergelijke is dat wat minder handig omdat het zo klein is. Zat al een beetje te prutsen met een lading tobs zepen op het plaatje van de header enzo. Maar dat komt nog wel, eerst het logo
marzman Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Ah, Facebook, ik dacht dat het om het logo hierboven ging
Lampuhkap Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Hier nog wat handigs voor logo enzo http://www.vectorstock.com/i/composite/25,62/barbershop-vector-592562.jpg
Ren0W Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Je moet eerst met meer eisen komen. Wat wil je, strak of speels? Modern of ouderwets. Welke kleuren? Gewoon een paar lettertypes kiezen/proberen en klooien met laagstijlen. Untitled by Ren0W, on Flickr
Mickmabsoot Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 ben even benieuwd wat jullie van mijn ontwerpje vinden? al is het SS iets wat kan leiden tot misverstanden maargoed. ik kan er nog alles aan veranderen en ik sta open voor suggesties. (ben een vriend van Pastapipo en ik wil ook wel dat dit forum een succes wordt)
Lampuhkap Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Idee nummer 2 vind ik persoonlijk wel nice. Zou de letters idd anders doen, wat transparantere of lichtere achtergrond en iets minder (felle) kleuren Weet niet hoe de rest er over denkt?
Mickmabsoot Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 iets minder felle kleuren, lichtere achtergrond. en geen SS meer hahah de Shaving Society kan natuurlijk nog groter als dat moet is nu wel wat klein
Dr.Paranoid! Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Top hoe iedereen mee denkt! Dank allemaal voor de betrokkenheid! Ondertussen zelf ook nog even bezig geweest toen ik met lampuhkap op TS zat: /EDIT: Let wel - Work in progress!
Pastapipo Posted June 22, 2013 Author Posted June 22, 2013 Vignetting mag naar mijn idee iets meer, en de kleuren ook een klein tikkeltje feller, niet zo over the top als die eerste. Zit nu een beetje een zwarte gloed over dat rode heen. Letters ietsje meer laten uitspreken, miss beetje een witte gloed oid erom of zorgen dat die donkere gloed ervanaf is. Voor de rest heeeeeel tof mickmabsoot
Marcel Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Haha, die is erg geinig! Geeft me een beetje een Monty Python gevoel.
Dr.Paranoid! Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Ik heb die van mij even snel facebook profile pic gemaakt, betekend niet dat dit hem gaat worden maar geen profile pic staat voor geen meter. Verder: Game on, en kunnen we uiteindelijk een poll gaan maken!
Ren0W Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Maak het eens gewoon klein. Zodat het in de header past, of als logo/avatar op Facebook oid. En mijn voorbeeld was niet een optie om te gebruiken, maar gewoon als idee van 'hey, speel gewoon even met de opties'. / hmm, er is een pagina 2 met andere berichten .
Pastapipo Posted June 22, 2013 Author Posted June 22, 2013 In de header hier komt het niet, dit is vooral voor facebook e.d. Header was ik gisteren al beetje aan begonnen maar als iemand dit op wil pakken is dit geen probleem. Dan geef ik de verhoudingen wel even door
Mickmabsoot Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 stuur die afmetingen hier maar even dan kunnen we daar ook naar kijken. moet zo alleen wel werken dus kan er dan niet aan werken helaas
ocellaris Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 ja die van paranoid is ook wel baas hahah Deze vind ik echt heel mooi Ziet er toch iets moderner uit. Btw, Zag gister in "storage wars" die rood/wit/blauwe paal voorbij komen. Komt voort uit toen de kappers niet alleen maar haren knipten maar ook aan aderlating deden, verhaal is dus dat ze de bebloede lappen buiten hingen waarvan deze paal dus een afgeleide is, weer wat geleerd op discovery
Shaggy Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 En vergeet geen Icon te doen, ik zie nu alleen een blanco ding in mijn bladwijzers in firefox
marzman Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 ja die van paranoid is ook wel baas hahah Deze vind ik echt heel mooi Ziet er toch iets moderner uit. Btw, Zag gister in "storage wars" die rood/wit/blauwe paal voorbij komen. Komt voort uit toen de kappers niet alleen maar haren knipten maar ook aan aderlating deden, verhaal is dus dat ze de bebloede lappen buiten hingen waarvan deze paal dus een afgeleide is, weer wat geleerd op discovery Ik vroeg me al af wat die paal precies was. Wikipedia heeft er ook een artikel over, best interessant. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapperspaal
Recommended Posts