Fraggie Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Hey Was benieuwd of er hier onder de scheerders ook gamers zijn? Ik game-de met name op de pc fps shooters, maar mijn pc is niet echt van deze tijd meer dus ik ben overgestapt naar de ps3 en daar speel ik call of duty ghost...... Nou, ben benieuwd Gr Hans
Snuff Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroeger meer (begonnen met de allereerste consoles tot nu de XBOX360 en op de pc vooral de versies van Diablo), nu ik op rust ben heb ik daar geen tijd meer voor
Noxa Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Hier ook een FPS fan, wissel de CoD en Battlefield series af. Speel nu vooral Battlefield omdat ik CoD niet zo realistisch meer vind en ik het niet mee bij kan benen.
marzman Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Ik speelde Live for Speed met een G25 stuurtje. Elke zondag reden we een race (soms van wel 3 uur) en de rest van de week stond de server open om te oefenen. Ik ben drie jaar geleden gestopt met spelen. Het spel wacht geloof ik ook al sinds 2008 op een beloofde update die er nog steeds niet is.
Julyan Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 van alle genres wel het meeste dota op het moment. enige game waar ik op wacht is starcitizen. kan wel aan een beetje rondvliegen in pre-alpha
michigalex Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroeger haha, jaar of 10 geleden zwaar verslaafd aan counterstrike. Veel in clans etc. Nu al jaar of 5 ps3 en speel vooral fifa of wat ghost recon of Rainbow six. Maar schietspellen vind ik veel fijner op de pc met een muis in de hand. Sinds de kleine man er is en een andere verslavende hobby heb maar weinig tijd meer.
brord Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Ik heb een ps3. Speel vooral veel sport spellen. Fifa, NBA, Madden, ook speel ik CoD. Laatste aankopen Red Dead Redemption, GTA5 en Maffia2
Marcel Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroeger veel FPS (Quake I - III, Half Life en spin-offs), de laatse jaren speel ik niet veel meer, maar als ik speel moet je denken aan games als Diablo, StarCraft II en aanverwanten. Geen console hier.
Noxa Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroeger haha, jaar of 10 geleden zwaar verslaafd aan counterstrike. Veel in clans etc. Nu al jaar of 5 ps3 en speel vooral fifa of wat ghost recon of Rainbow six. Maar schietspellen vind ik veel fijner op de pc met een muis in de hand. Sinds de kleine man er is en een andere verslavende hobby heb maar weinig tijd meer. Die vele uren die ik er vroeger in stak kom ik nu echt niet meer aan toe met een kleintje. Ik ben soms al blij als ik een heel potje uit weet te spelen.
FairArie Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 NES, Xbox, XBOX360 en Wii. Op de Xbox'en vooral race games, bij voorkeur simulator (Forza, Race Pro), af en toe Arcade (NFS). Laatste jaren gun ik mezelf er steeds minder tijd voor. Als ik nog speel, is het vaak Lego Pirates of Lego LOTR samen met mijn dochter.
brord Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroeger haha, jaar of 10 geleden zwaar verslaafd aan counterstrike. Veel in clans etc. Nu al jaar of 5 ps3 en speel vooral fifa of wat ghost recon of Rainbow six. Maar schietspellen vind ik veel fijner op de pc met een muis in de hand. Sinds de kleine man er is en een andere verslavende hobby heb maar weinig tijd meer. Die vele uren die ik er vroeger in stak kom ik nu echt niet meer aan toe met een kleintje. Ik ben soms al blij als ik een heel potje uit weet te spelen. Ik heb hetzelfde hier hoor! Het is ook niet zo dat ik iedere dag uren aan het gamen ben. De kleine vind het ook wel interessant worden die controller.
Mesmer Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Ik speel af en toe een spelletje op mijn OUYA. Race, platform en wat er verder maar langskomt. Na een lange werkdag mag ik graag zombies afschieten.
karaqz Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Vroege veel cs en quake (cpma). Soms nog een potje quake live nu maar eigenlijk enkel Dota 2.
highlander78 Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Vroeger redelijk veel Battlefield 3. Nu geen snelle pc meer, dus gamen zit er niet meer in. Consoles hebben mij nooit kunnen bekoren.
Shaggy Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Ik game nog steeds vaak. Zo goed als iedere dag wel een uurtje of zo. Ben heel wat jaren geleden semi-pro geweest. Games als Counter Strik, RTCW en Enemy Territory. We waren vrij goed, sponsors etc. Maar dat was druk... heel druk... De tijden waarop je moest spelen waren soms belachelijk, maar ja, niet iedereen scheen op Nederlandse tijd te leven wereldwijd Na die periode van enorm veel uren draaien uit de clan gestapt en ik speelde af en toe een spelletje. Nu sinds een aantal jaar weer lid van een Engelse clan waar ik met zeer veel plezier in vertoef. We zijn begonnen met CoD maar spelen nu ook vanalles en nog wat. Ik speel vaak Rust op dit moment voor de lol. Het hart ligt bij FPS maar die vallen de laatste tijd erg tegen in de multiplayer omgeving. Geen eigen servers te huur, veel cheaters. Niet leuk om te spelen. Dus ja, ik speel wel eens een spelletje. Alleen op zelfbouw pc's welke ik redelijk up to date houd.
Okke Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Ik game ook nog met regelmaat. Op de ipad hou ik clash of clans en boom beach bij. Verder af en toe kingdom rush en kingdom rush frontiers. Geweldige spelen! Ik heb net op de pc Borderlands 2 game of the year gekocht op steam. Meerdere mensen met een steam acount?
Snowmiss Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Het enige spelletje op de PC waar ik verslaafd aan ben geweest is Tetris (op mijn toen gloednieuwe 386SX), tot diep in de nacht proberen je eigen record te breken Daarna eigenlijk nooit meer gegamed. Dus hier een niet-gamer
Johan Posted August 27, 2014 Posted August 27, 2014 Hier was ik verslaafd aan! (Break-out op de Atari spelcomputer, begin jaren '80) En later natuurlijk "snake", op de Nokia telefoons! Tegenwoordig doe ik nog weleens de diverse "bubble games" op mijn smartphone, maar die hebben niet de charme van de vroegere games.
Robert79 Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Al een jaar of 7 een PSX 3 waar ik Medal of honour, Call of Duty en Fifa op speelde. De Fifa voetbal spellen van tegenwoordig zijn voor mij te veelzijdig met al die carriere modussen enzo. Ik vind het een euwig duren voor er iets is opgebouwd en dan raakt de lol er van af.
Wulf Posted September 7, 2014 Posted September 7, 2014 Ik speel World of Warcraft, Diablo 3, Elder Scrolls Skyrim. Ik hou van fantasy RPG spellen.
Fraggie Posted September 7, 2014 Author Posted September 7, 2014 Verschillende genres van gamers hier, leuk!!
brord Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 Ik kan wel janken. Mijn PS3 is vandaag overleden. De HD is waarschijnlijk dood. Dat betekend dat alle voortgang van alle spellen weg zijn. Kan ik overal weer overnieuw mee beginnen. NOT FUNNY!!
Fraggie Posted September 23, 2014 Author Posted September 23, 2014 Ah gatver, zou ik ook niet blij van worden als mijn ps3 kapot zou gaan. Dan maar een ps4 inderdaad Gr Hans
brord Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 Gelijk overstappen naar ps4 Speelt die ook ps3 spellen dan?
Recommended Posts