LongShave Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Is er in NL een vintage scheerwinkel a la Old Town Shaving in Pasadena, Caleformië? Het lijkt me heerlijk om in zo een winkel rond te snuffelen en uit vele merken te kunnen kiezen. Foto's winkel Old Town Shaving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Wow, da's een flinke inventaris! Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik denk dat de winkel van Paul Kox uit Breukelen nog het meest in de buurt komt. En anders kun je je in Londen aardig uitleven op dit vlak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Wow wat een snoep winkel! Paul Kox heeft inderdaad aardig wat staan maar verbleekt bij dit assortiment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Is het niet beter weg te blijven uit zo'n winkel? Wie kan zich dan nog beheersen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Daar word je helemaal hebberig van en die 2 stoelen pffffffffffffffff HEBBE !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 We hebben veel contact met iemand die er werkt. Aardige kerel die voor zichzelf vooralsnog de Tcheon Fung Sing-zepen heeft gekocht. De baas wil niet online gaan verkopen, mede omdat ze het zo al druk genoeg hebben. En ze versturen natuurlijk best, want je kunt ze wel "ouderwets" opbellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Is het niet beter weg te blijven uit zo'n winkel? Wie kan zich dan nog beheersen! Ik niet in ieder geval. Het is maar goed dat deze winkel te ver weg zit om even langs te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Gelukkig heb je dit niet een maandje eerder geplaatst; ik was 2 weken terug tijdens de vakantie in de buurt. Een bezoekje had de vakantie ongetwijfeld duurder gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Wow dat is een leuke winkel zeg. Zo veel keus ook...damn. Zo'n winkel in Nederland ken ik niet, maar die is zeer welkom:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Zou niet weten wat ik er moet kopen. De keus verwart me nu al Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Oké oké, ik ben niet de lulligste. Ik wil best zo'n winkel openen, maar dan moeten jullie stelletje scheerjunks wel beloven dat jullie zoveel kopen dat ik kan stoppen met werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Oké oké, ik ben niet de lulligste.Ik wil best zo'n winkel openen, maar dan moeten jullie stelletje scheerjunks wel beloven dat jullie zoveel kopen dat ik kan stoppen met werken Deal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Oké oké, ik ben niet de lulligste.Ik wil best zo'n winkel openen, maar dan moeten jullie stelletje scheerjunks wel beloven dat jullie zoveel kopen dat ik kan stoppen met werken Deal! Zei de grootste junk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Ed Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Sorry voor het oprakelen van dit toch al weer wat oudere topic, maar deze winkel heeft nu dus WEL een online gedeelte. Het is me alleen niet duidelijk of ze internationaal leveren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Yammie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts