Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wow, da's een flinke inventaris!

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik denk dat de winkel van Paul Kox uit Breukelen nog het meest in de buurt komt.

En anders kun je je in Londen aardig uitleven op dit vlak.

Posted

Wow wat een snoep winkel! Paul Kox heeft inderdaad aardig wat staan maar verbleekt bij dit assortiment.

Posted

We hebben veel contact met iemand die er werkt. Aardige kerel die voor zichzelf vooralsnog de Tcheon Fung Sing-zepen heeft gekocht. De baas wil niet online gaan verkopen, mede omdat ze het zo al druk genoeg hebben. En ze versturen natuurlijk best, want je kunt ze wel "ouderwets" opbellen.

Posted
Is het niet beter weg te blijven uit zo'n winkel? Wie kan zich dan nog beheersen!

Ik niet in ieder geval. Het is maar goed dat deze winkel te ver weg zit om even langs te gaan.

Posted

Gelukkig heb je dit niet een maandje eerder geplaatst; ik was 2 weken terug tijdens de vakantie in de buurt. Een bezoekje had de vakantie ongetwijfeld duurder gemaakt. ;)

Posted

Oké oké, ik ben niet de lulligste.

Ik wil best zo'n winkel openen, maar dan moeten jullie stelletje scheerjunks wel beloven dat jullie zoveel kopen dat ik kan stoppen met werken ;)

Posted

Ik wil best zo'n winkel openen, maar dan moeten jullie stelletje scheerjunks wel beloven dat jullie zoveel kopen dat ik kan stoppen met werken ;)

Deal!

Posted

Deal!

Zei de grootste junk... :D

• 8 months later...
Posted

Sorry voor het oprakelen van dit toch al weer wat oudere topic, maar deze winkel heeft nu dus WEL een online gedeelte.

Het is me alleen niet duidelijk of ze internationaal leveren..

Guest Gusto
Posted

Yammie. :lol: