Drieske Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 (edited) Ik ben Dries en 40 jaartjes oud. Na jaren natscheren heb ik nu de overstap gemaakt om traditioneel te gaan natscheren doormiddel van een krabber en scheepzeep/creme. Wat een keuze en aanbod heb je hier in. Je ziet de bomen door het bos niet meer. Maar gelukkig is er een forum zoals dit en dan wordt je direct een stuk wijzer. Vanavond heb ik de stap gewaagt en met enige spanning ben ik te werk gegaan. Ik kan je zeggen wat is dit heerlijk zeg . Dit is echt even een relax momentje en ik heb er ook uitgebreid de tijd voor genomen. Op een schoonheidsfoutje na is mn eerste echte scheerbeurt zeer succesvol verlopen Wat heb ik al die jaren gemist, zo glad zo fris. Ik ben helemaal om en heb mn oude scheerspullen opgeruimd. Hier mijn spulletjes die ik de afgelopen week bij elkaar gescharreld heb Ik heb zo'n gevoel dat er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer zeepjes,cremes, aftershavejes, balsems, krabbers, kwasten aan gaan komen Verlanglijstje is nog een Floid Black aftershave, Vitos aftershave, reis setje enz enz enz enz..... Edited August 22, 2014 by Guest
moxie66 Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 super, mooie collectie en dat voor een week!! welkom!
highlander78 Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Netjes hoor! Mooie spullen om mee te starten. Veel plezier en welkom!
talibeard Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Welkom Dries; zo te zien heb je al een goede start gemaakt!
Drieske Posted August 22, 2014 Author Posted August 22, 2014 Een goed begin is idd het halve werk. Dit heeft echt wel wat, dit is gewoon echt scheren Ik heb geen jeuk of irritatie wat ik voorheen wel had. En die Sandalwood man o man wat ruikt die lekker Ik voel weer een shopmomentje aankomen
SakasakaHeyhey Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Welkom Dries. Mooie beginnersset met goede zepen. Ik snap wel dat je om ben:mrgreen:
Robert79 Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Welkom Dries.Zo te zien kan je met deze spullen een paar jaar vooruit.
cutthroat Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Van harte welkom Dries! Een vliegende start zo te zien. Ik zou maar vast flink wat budget opzij gaan zetten
Henkiepenkie Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Hartelijk welkom Dries. Pas 1 week gestart en nu al toe om een meerjarenbegroting op te stellen voor aankoop van scheerspullen die op je verlanglijstje staan.
Recommended Posts