Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik ben Dries en 40 jaartjes oud.

Na jaren natscheren heb ik nu de overstap gemaakt om traditioneel te gaan natscheren doormiddel van een krabber en scheepzeep/creme.

Wat een keuze en aanbod heb je hier in. Je ziet de bomen door het bos niet meer. Maar gelukkig is er een forum zoals dit en dan wordt je direct een stuk wijzer.

Vanavond heb ik de stap gewaagt en met enige spanning ben ik te werk gegaan. Ik kan je zeggen wat is dit heerlijk zeg :mrgreen: . Dit is echt even een relax momentje en ik heb er ook uitgebreid de tijd voor genomen. Op een schoonheidsfoutje na is mn eerste echte scheerbeurt zeer succesvol verlopen :D

Wat heb ik al die jaren gemist, zo glad zo fris. Ik ben helemaal om en heb mn oude scheerspullen opgeruimd.

Hier mijn spulletjes die ik de afgelopen week bij elkaar gescharreld heb :D

10riq8y.jpg

Ik heb zo'n gevoel dat er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer zeepjes,cremes, aftershavejes, balsems, krabbers, kwasten aan gaan komen :P

Verlanglijstje is nog een Floid Black aftershave, Vitos aftershave, reis setje enz enz enz enz..... :D

Edited by Guest
Posted

Een goed begin is idd het halve werk. Dit heeft echt wel wat, dit is gewoon echt scheren :D Ik heb geen jeuk of irritatie wat ik voorheen wel had. En die Sandalwood man o man wat ruikt die lekker :P

Ik voel weer een shopmomentje aankomen :)

Posted

Hartelijk welkom Dries.

Pas 1 week gestart en nu al toe om een meerjarenbegroting op te stellen voor aankoop van scheerspullen die op je verlanglijstje staan. :mrgreen: