Fraggie Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Hoi mensen, Even een vraagje wat betreft het uitproberen van scheerzeep / creme. Zijn er ook winkels die bijv kleine potjes proraso verkopen etc? Want ik ben heel erg benieuwd naar de rode, groene en witte van proraso. Ik heb een soort van fetisch voor luchtjes denk ik, want daar valt of staat alles mee Een product kan goed scheren, maar moet nog beter ruiken, dus ik zit in eerste intstantie te denken aan proraso, omdat ik daar best wel goede verhalen over hoor, en omdat ik pro-op-de-kleintjes-letten ben spreekt dit mij erg aan. Maar om nu 3 potten aan te schaffen vind ik ook weer zonde. Heb wel ongeveer gelezen hoe ze ruiken. Waar ik erg van hou, is: Tabac eau de toilette. Tabac after shave. After shave balsem van DVH is ERRUG lekker!!! Ik weet niet goed waar je dit soort luchtjes moet onderverdelen, maar als iemand een idee heeft adh van dit lijstje, voor welke proraso zal ik dan gaan? Gr Hans
LongShave Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Hoi mensen, Even een vraagje wat betreft het uitproberen van scheerzeep / creme. Zijn er ook winkels die bijv kleine potjes proraso verkopen etc? Want ik ben heel erg benieuwd naar de rode, groene en witte van proraso. Ik heb een soort van fetisch voor luchtjes denk ik, want daar valt of staat alles mee Een product kan goed scheren, maar moet nog beter ruiken, dus ik zit in eerste intstantie te denken aan proraso, omdat ik daar best wel goede verhalen over hoor, en omdat ik pro-op-de-kleintjes-letten ben spreekt dit mij erg aan. Maar om nu 3 potten aan te schaffen vind ik ook weer zonde. Heb wel ongeveer gelezen hoe ze ruiken. Waar ik erg van hou, is: Tabac eau de toilette. Tabac after shave. After shave balsem van DVH is ERRUG lekker!!! Ik weet niet goed waar je dit soort luchtjes moet onderverdelen, maar als iemand een idee heeft adh van dit lijstje, voor welke proraso zal ik dan gaan? Gr Hans Dacht niet er van die merken samples ergens te krijgen zijn. Je kunt denk ik beter in het Topic "Markt" vragen of er mensen zijn die willen ruilen.
marco Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 BdF heeft wel 75 grams potjes geloof ik, scheelt toch de helft. Als het je om de geur gaat hoef je Proraso niet te nemen denk ik. Het is echt prima scheerzeep en ruikt best lekker fris, maar heeft geen "wow!-die-ruikt-bizar-lekker-en-bovendien-ook-heerlijk-en-verukkelijk"-geur. Maar goed, dat is alleen mijn mening. Misschien vinden anderen het wel heel bijzonder
FairArie Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Waar staat je huis? Misschien is er iemand in buurt van wie je een potje / tube kan lenen voor een paar scheerbeurten.
LongShave Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Wel een adres in de USA (pas dan wel op dat je onder de €22,- blijft ivm de douane) http://www.maggardrazors.com/product/proraso-shave-cream-sampler-4-scent/ Veel samples bij Maggard
Kogel Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Als je van tabac houdt is tobs sandelwood ook wel iets voor je.
Robert79 Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Ik weet niet goed waar je dit soort luchtjes moet onderverdelen, maar als iemand een idee heeft adh van dit lijstje, voor welke proraso zal ik dan gaan? Gr Hans Je houd dus wat meer van de warmere geuren, dus als je een Proraso wilt, dan zou ik in dit geval, zeker nu de koudere dagen gaan komen voor de 'rode variant' gaan.
FairArie Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Wel een adres in de USA (pas dan wel op dat je onder de €22,- blijft ivm de douane) http://www.maggardrazors.com/product/proraso-shave-cream-sampler-4-scent/ Veel samples bij Maggard Keek net even op hun site naar de TOBS sample pack; $ 20,75. Dat is mooi! Hupsakee $ 1,25 tax erbij en dan .... $ 15,50 shipping . Kan beter gewoon 2 geuren hier kopen loop ik ook geen risico dat de verpakkingen zijn gaan lekken (waar Maggard zelf melding van maakt). En eigenlijk heb ik alleen interesse in het sandaalhout en de roosjes. Binnenkort maar even op stap.
Barbiere di Figaro Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Wij willen binnenkort met kleine samples starten die dan bij een bestelling geleverd kunnen worden. Dat worden dan sambalpotjes. Wij denken dat een kleine hoeveelheid van een zeep of aftershavebalm wel voldoende kan zijn om een idee te krijgen van geur en werking, toch?
Fraggie Posted August 30, 2014 Author Posted August 30, 2014 Grandioos!! Kan ik eindelijk verschillende luchtjes/zeep proberen Ik houd erg van donkere geurtjes, tabac bijvoorbeeld. Gr Hans
SakasakaHeyhey Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Dat is een fantastisch idee en goed initiatief Eric. Aangezien hier een hoop verslaafden zijn hier waar ik er een van ben, komt dit heel goed uit. Ben altijd op zoek om nieuwe zeepjes en dergelijke. Probleem bij mij en waarschijnlijk een hoop andere forumleden zal zijn dat je op een gegeven moment een voorraad opbouwde wel even even
FairArie Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Ik denk als je genoeg hebt voor 2 of 3 keer je een goede indruk hebt. Dus mooi initiatief.
SakasakaHeyhey Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Irritante telefoon! Nu verder in goed Nederlands Wat ik probeerde te tikken :... opbouwt waar de eerste 4 komende generaties nog 80 jaar mee vooruit kunnen. Is het een idee om net als de probeerverpakking van DE-mesjes verpakkingen samen te stellen van zeepjes, asb etc.? Dan kunnen mensen dat op de site van BdF kopen. Heel goed idee om je horizon te verbreden en te ondervinden wat het beste bij je huid past en wat je wel en niet lekker vindt.
Barbiere di Figaro Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Dat zou ook nog kunnen ja. Maar het vullen van potjes, stickertje erop met de geur en die op verzoek bij een bestelling doen is nog wel wat beperkter dan pakketten maken, op de site zetten etc. We hebben nogal wat verslaafden tevreden te houden namelijk. Maar zal het eens met de CEO bespreken.
Snuff Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Wij denken dat een kleine hoeveelheid van een zeep of aftershavebalm wel voldoende kan zijn om een idee te krijgen van geur en werking, toch? Als er voldoende in zit voor 2 scheerbeurten ben ik er al uit of het iets is wat ik wil bestellen of niet.
Fraggie Posted August 30, 2014 Author Posted August 30, 2014 Wij denken dat een kleine hoeveelheid van een zeep of aftershavebalm wel voldoende kan zijn om een idee te krijgen van geur en werking, toch? Als er voldoende in zit voor 2 scheerbeurten ben ik er al uit of het iets is wat ik wil bestellen of niet. Lijkt mij persoonlijk ook wel voldoende. Een geur vind je lekker of niet. En hoe het scheert en opschuimt, daar ben je na twee keer ook wel achter. Gr Hans.
marco Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Zeker voldoende. Ik heb van Ramon TFS samples gekregen in sambalpotjes, daar heb ik 4 keer mee kunnen scheren. Van shave and more heb ik wel eens crèmes in deze potjes gekregen, daar doe je twee keer mee als je zuinig bent.
Robert79 Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Over samples gesproken.Bij connaught, heb je de mogelijkheid om te kiezen welke DR Harris of TOOBS geur je wilt.Echt ideaal en niet duur.
Barbiere di Figaro Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Da's nog beter, die gaan wij sowieso niet doen.
Recommended Posts