Jump to content

Recommended Posts

Posted

Shu Uemura en SYU bestaan niet meer. SYU heeft nog wel een website. vraag me af of de rest van de lijst nog wel zo up to date is..

Posted

Is dat een lijst van de importeur? Ik denk dat je dan beter een link naar zijn site kunt plaatsen, dit leest niet heel erg lekker.

Posted

Van die lijst klopt volgens mij helemaal niets.

Ook Drogisterij Marjo, Zeedijk 68, 1012 BA Amsterdam en DA Josefine, van Woutstraat 38-40, 1073 LM Amsterdam loop je voor niets binnen als je Proraso wilt hebben. Bij Marjo wisten ze niet eens wat het was.

Jammer dat SUY in de Vijzelstraat geen fysieke winkel meer is.

Posted
Van die lijst klopt volgens mij helemaal niets.

Ook Drogisterij Marjo, Zeedijk 68, 1012 BA Amsterdam en DA Josefine, van Woutstraat 38-40, 1073 LM Amsterdam loop je voor niets binnen als je Proraso wilt hebben. Bij Marjo wisten ze niet eens wat het was.

Jammer dat SUY in de Vijzelstraat geen fysieke winkel meer is.

Marjo in Amsterdam zei dit tegen mij vorig jaar ook.

Laats was ik in den Haag op de oude middenweg op zoek naar nr 100 maar nr100 bestaat daar geen eens.Het waren daar allemmaal particuliere woonhuizen en aan de overkant waren alleen maar oneven nummers.Dus deze lijst is alleen maar onzin.

Posted

ik ben geheel geen proraso fan maar zou heel graag een winkel als The Different Scent (Berlijn) zien in een van de grote steden in Nederland.

Posted
ik ben geheel geen proraso fan maar zou heel graag een winkel als The Different Scent (Berlijn) zien in een van de grote steden in Nederland.

Mee eens!!

Posted
Is dat een lijst van de importeur? Ik denk dat je dan beter een link naar zijn site kunt plaatsen, dit leest niet heel erg lekker.

zie, de bronvrmelding

Posted

Ik ben een tijd terug langs een aantal van de zaken gegaan die op die lijst staan en geen van allen verkocht prorasso. Klopt dus volgens mij niet veel van.

Posted

In zoetermeer wordt het ook verkocht. En die zaak in BoZ weet ik uit ervaring dat die precies 0 verkoopt.

Dan toch maar volgend jaar tripje italie :P

Posted

Ik was toevallig in een drogisterij in de Dorpsstraat in Vaassen vorige week. Niet DA of Etos ofzo. Maar die hadden best veel prorasso,s in voorraad. Ik heb daar zelf potje Cella gekocht