Jump to content

Nieuw Lid, Even Voorstellen

PCSO

Recommended Posts

Goedenavond mede DE scheerders :),

Graag stel ik me even voor. Ik ben Arnold en ik kom uit Wapenveld wat zo'n 15 km van Zwolle ligt. Ik ben 20 jaren jong. Na 2 jaar maak ik de overstap van Gillette cartridges naar DE scheren. Lange tijd van alles gelezen over klassiek scheren op diverse fora ( Tweakers, Fok! ).

Zodoende ook maar een Gillette Tech bij een van de zovele China aankopen gekocht. Vervolgens de lokale Kruidvat ingelopen voor wat beginner's spul. En tot heden bevalt het erg goed :).

Setup:

1088xvm.jpg

Gillette Tech met Hema mesje

- Kruidvat Eigen merk Kwast

- Nivea for Men Scheercrème of Palmolive for Men Scheercrème

- L'Oreal Hydra Sensitive ASB zonder alcohol ( gebruik ik al tijden, eerst de meest rechtse en tegenwoordig de linker )

Er is een sampler pack met mesjes onderweg.

Groeten,

Arnold

Welkom Arnold.Een slimme keuze om met een Gillette Tech te beginnen ! ben je Al naar een andere kwast of een krabber(Merkur, Edwin Jagger,Fatip etc) aan het kijken ?

Hallo,

Ik ben eigenlijk nadat ik de krabber binnen gekregen direct even de kruidvat ingelopen en wat dingen gekocht. De kwast is denk ik wel snel aan vervanging toe, doet zijn werk maar is vrij hard en stug. Ik las op andere fora al dat de kruidvat kwast niet een geweldige kwast is. De krabber zal nog wel even blijven al zie ik die binnen een paar maanden vervangen worden door een Edwin Jagger DE98L of iets dergelijks. Ik erger me namelijk best aan het slechte handvat van de Gillette Tech. Het is vast te houden maar als het even een beetje nat wordt glijden je vingers er zo vanaf.

Eerst komen er nog wat sampler pakketjes met mesjes binnen waar ik erg benieuwd naar ben .