northcorner Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Hallo allemaal, Graag stel ik me even voor. Ik ben Martin 39 jaar en woonachtig in Eindhoven. Ik heb me altijd nat geschoren. De laatste tijd heb ik me iets meer verdiept in het scheren hoofdzakelijk uit interesse maar ook om ingegroeide baardheren te voorkomen. Nu gebruik ik DE messen van Persona en scheercreme van Proraso. Het opschuimen van de zeep lukt nog niet helemaal. Helaas heb ik ook nog dagelijks het aluin nodig. Dus hopelijk kan ik met behulp van het forum een paar goede tips op doen. Gr. Martin
LongShave Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Welkom Martin! Veel lees, leer en scheerplezier!
Marcel Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Welkom Martin! Je zult hier ongetwijfeld de juiste tips tegenkomen om het scheren beter te laten verlopen.
Snuff Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 om ingegroeide baardheren te voorkomen. Welkom Martin, dat moet héél erg pijnlijk zijn ingegroeide baardheren
Julyan Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Welkom Martin. Prorasso is heel makkelijk om te schuimen. Wat voor kwast gebruik je?
talibeard Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Welkom Martin! Het wordt hier nog een heel clubje met ZO-Brabanders zo!
PI56 Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Welkom en succes met het verbeteren van je techniek.
Recommended Posts