Lampuhkap Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 http://i.imgur.com/BlcpqGf.jpg[/img] Setup: Merkur 34C HD met Personna Platinum (vers) Simpson Wee Scot TFS Mandarino & Spezie (nieuw) Proraso Aftershave De Merkur met Personna, mijn krabber waar ik ooit mee gestart ben en met een goed mesje erin helemaal vers. De Wee Scot heeft bij mij ook wel een speciaal iets. Je zou het niet zeggen van het kleine opdondertje, maar hij heeft een hele hele hele hoop in zn mars. Ik zal maar gelijk wat vertellen over de zeep, dat is namelijk het belangrijkste van deze SOTD. Ik wist van alle producten al hoe ze presteerden behalve deze. Deze TFS heb ik echt een hele tijd links laten liggen en waarom, geen idee. Ik heb m samen met de LE's van TFS maar gewoon eens gekocht voor het proberen. Moet zeggen dat de geur me wel aanstaat, beetje mandarijngeur met kaneel. Erg lekker. De geur is mijn vrouw Marloes ook helemaal weg van dus dat is Je kan voelen dat deze zeep wel een stuk harder is dan de TFS LE's. Latheren met de Wee Scot ging supermakkelijk en dat kleine monstertje weet behoorlijk wat lather tevoorschijn te toveren. Zeep heeft redelijk goede slick, verzorgt ook vrij goed, maar dat gevoel duurt maar kort, het verdwijnt vrij snel weer. Zeker voor de koudere maanden zou deze geur het goed doen, voor in de zomermaanden zou ik persoonlijk wel een iets frissere geur pakken. Verder uitstekende zeep. De Proraso Aftershave was echt een goede afsluiter, heerlijke koude gloed over het gezicht...heerlijk met deze warme dagen! Heren, geniet van de warme dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Mooie sotd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted July 8, 2013 Author Share Posted July 8, 2013 dankje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts