brord Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ik merk nu, nadat ik me afgelopen zondag heb geschoren dat het scheren met een DE te goed werkt voor mij. Toen ik nog met gilette scheerde meost ik me na twee a drie dagen zeker weer scheren. Ik merk nu dat mijn baardgroei nu nog steeds te kort is om weer te scheren. Dat vind ik eigenlijk wel heel erg jammer want de laatste keer ging het eigenlijk best ok. Ik wil dan zo snel mogelijk weer scheren.
marco Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Dan moet je niet tegen de richting in scheren, dan kan je een of twee dagen later gewoon weer aan de slag
Kogel Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Meer havermout eten. Dan gaat je baard sneller groeien!
talibeard Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Meer havermout eten. Dan gaat je baard sneller groeien! Of iedere dag je kin en wangen insmeren met katte-urine!
brord Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Meer havermout eten. Dan gaat je baard sneller groeien! Of iedere dag je kin en wangen insmeren met katte-urine! Ik ben allergisch voor katten. Ik kies dan toch liever voor de havermout
Barbiere di Figaro Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Meer havermout eten. Dan gaat je baard sneller groeien! Of iedere dag je kin en wangen insmeren met katte-urine! Oei! Iedere dag? Da's geen kattepis (of kattenpis)
cutthroat Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Iets minder dicht bij je mes gaan staan of meer vis eten Ik heb er gelukkig geen last van. Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Met een krabber is dat nog sneller. Erfenis van mijn opa. Die moest zich twee keer per dag scheren, en als hij 's avonds iets had nog een derde keer
Snuff Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Idem dito, kijk nu voel ik me minder eenzaam! Veel mensen geloven het niet als ik dat neerschrijf.
moxie66 Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Idem dito, kijk nu voel ik me minder eenzaam! Veel mensen geloven het niet als ik dat neerschrijf. was al bang dat ik alleen was...
cutthroat Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ik deel je lot Ron. In mijn cartridge tijd moest ik eigenlijk ook wel twee keer per dag scheren, maar deed dat niet want ik vond er niks aan. Nu doe ik het niet omdat je het ook niet moet overdrijven . Tenzij ik 's morgens met een krabber geschoren heb en ik 's avonds een "chique" aangelegenheid heb.
marco Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Wanneer ik me niet atg scheer zou ik me best twee keer per dag kunnen scheren. Doe ik dat wel dan kan het zomaar een dag duren voor er weer stoppels staan. En een hoop ingegroeide haren... Ik denk alleen dat mijn vrouw me voor gek verklaart als ik het twee keer ga doen.....
Julyan Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Iets minder dicht bij je mes gaan staan of meer vis eten Ik heb er gelukkig geen last van. Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Met een krabber is dat nog sneller. Erfenis van mijn opa. Die moest zich twee keer per dag scheren, en als hij 's avonds iets had nog een derde keer het Lubbers effect? die was net zon Dalton uit Lucky Luke
cutthroat Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Wanneer ik me niet atg scheer zou ik me best twee keer per dag kunnen scheren. Doe ik dat wel dan kan het zomaar een dag duren voor er weer stoppels staan. En een hoop ingegroeide haren... Ik denk alleen dat mijn vrouw me voor gek verklaart als ik het twee keer ga doen..... Ik doe standaard een WTG, een XTG en een ATG pass. Anders moet ik zeker twee keer scheren, of ik moet op de bank slapen
marzman Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Hormonen slikken zou nog wel kunnen helpen of van Etnischiteit veranderen. Anders wordt het toch kattenpis (lauw) Je moet wel wat overhebben voor de hobby
Recommended Posts