Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik merk nu, nadat ik me afgelopen zondag heb geschoren dat het scheren met een DE te goed werkt voor mij. Toen ik nog met gilette scheerde meost ik me na twee a drie dagen zeker weer scheren. Ik merk nu dat mijn baardgroei nu nog steeds te kort is om weer te scheren.

Dat vind ik eigenlijk wel heel erg jammer want de laatste keer ging het eigenlijk best ok. Ik wil dan zo snel mogelijk weer scheren.

Posted
Meer havermout eten. Dan gaat je baard sneller groeien!

Of iedere dag je kin en wangen insmeren met katte-urine! :mrgreen:

Ik ben allergisch voor katten. Ik kies dan toch liever voor de havermout ;-)

Posted

Iets minder dicht bij je mes gaan staan of meer vis eten :D

Ik heb er gelukkig geen last van. Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Met een krabber is dat nog sneller. Erfenis van mijn opa. Die moest zich twee keer per dag scheren, en als hij 's avonds iets had nog een derde keer :?

Posted
Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje.

Idem dito, kijk nu voel ik me minder eenzaam! Veel mensen geloven het niet als ik dat neerschrijf.

Posted
Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje.

Idem dito, kijk nu voel ik me minder eenzaam! Veel mensen geloven het niet als ik dat neerschrijf.

was al bang dat ik alleen was...

Posted

Ik deel je lot Ron. In mijn cartridge tijd moest ik eigenlijk ook wel twee keer per dag scheren, maar deed dat niet want ik vond er niks aan. Nu doe ik het niet omdat je het ook niet moet overdrijven ;) . Tenzij ik 's morgens met een krabber geschoren heb en ik 's avonds een "chique" aangelegenheid heb.

Posted

Wanneer ik me niet atg scheer zou ik me best twee keer per dag kunnen scheren. Doe ik dat wel dan kan het zomaar een dag duren voor er weer stoppels staan. En een hoop ingegroeide haren... :(

Ik denk alleen dat mijn vrouw me voor gek verklaart als ik het twee keer ga doen.....

Posted
Iets minder dicht bij je mes gaan staan of meer vis eten :D

Ik heb er gelukkig geen last van. Ik móet me elke dag scheren. Zelf als ik me met een open mes scheer voel ik een halve dag later al weer als een schuurpapiertje. Met een krabber is dat nog sneller. Erfenis van mijn opa. Die moest zich twee keer per dag scheren, en als hij 's avonds iets had nog een derde keer :?

het Lubbers effect?

sAlPnAP.jpg

die was net zon Dalton uit Lucky Luke :lol:

Posted
Wanneer ik me niet atg scheer zou ik me best twee keer per dag kunnen scheren. Doe ik dat wel dan kan het zomaar een dag duren voor er weer stoppels staan. En een hoop ingegroeide haren... :(

Ik denk alleen dat mijn vrouw me voor gek verklaart als ik het twee keer ga doen.....

Ik doe standaard een WTG, een XTG en een ATG pass. Anders moet ik zeker twee keer scheren, of ik moet op de bank slapen ;)

Posted

Hormonen slikken zou nog wel kunnen helpen of van Etnischiteit veranderen. Anders wordt het toch kattenpis (lauw)

Je moet wel wat overhebben voor de hobby ;)