brord Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Al een tijdje actief maar nu nog even officieel voorstellen. Mijn naam is brord en ik ben 35. Heb me altijd geschoren met gilette en een bus schuim maar ik zou willen dat ik eerder over was gestapt. Ik heb nu een gilette tech, proraso groen zeep, pre en aftershave creme, Haslinger Snadalwood zeep. In de toekomst komt er nog een nieuwe krabber. Waarschijnlijk de EJ de89l. Veel verhalen over gelezen hier.
Snuff Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met de EJ krabber!
talibeard Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Dan alsnog nogmaals van harte welkom brord, en veel plezier hier toegewenst!
brord Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Aangezien ik door heb hoe ik foto's moet plaatsen nog even een foto van mijn collectie tot nu toe.
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Ziet er uit als een fijne kom. Is dat r zo een met een antislip bodem? Kan het niet goed zien. Waar heb je die gekocht?
brord Posted September 2, 2014 Author Posted September 2, 2014 Ziet er uit als een fijne kom.Is dat r zo een met een antislip bodem? Kan het niet goed zien. Waar heb je die gekocht? Is een super fijne kom. Is een rubbere onderkant en redelijk antislip idd. Geloof het of niet maar die heb ik gekocht bij de Xenos. Geloof dat de kom maar €0,50 koste maar kan me vergissen.
marco Posted September 2, 2014 Posted September 2, 2014 Aha. Ik heb die kommen in het groot en heb al eens gekeken voor een kleine. Nu weet ik waar ik die kan vinden Had al een rvs kommetje van Pearl besteld bij BdF maar die is toch wat aan de kleine kant om behoorlijk schuim in te kloppen. Die wordt dan als zeepbakje ingezet.
Recommended Posts