Jump to content

Recommended Posts

Posted

Al een tijdje actief maar nu nog even officieel voorstellen.

Mijn naam is brord en ik ben 35. Heb me altijd geschoren met gilette en een bus schuim maar ik zou willen dat ik eerder over was gestapt.

Ik heb nu een gilette tech, proraso groen zeep, pre en aftershave creme, Haslinger Snadalwood zeep.

In de toekomst komt er nog een nieuwe krabber. Waarschijnlijk de EJ de89l. Veel verhalen over gelezen hier.

• 2 weeks later...
Posted

Aangezien ik door heb hoe ik foto's moet plaatsen nog even een foto van mijn collectie tot nu toe.

fe62939b0d8a6ced02456d5c696216a9.jpg

Posted

Ziet er uit als een fijne kom.

Is dat r zo een met een antislip bodem? Kan het niet goed zien.

Waar heb je die gekocht?

Posted
Ziet er uit als een fijne kom.

Is dat r zo een met een antislip bodem? Kan het niet goed zien.

Waar heb je die gekocht?

Is een super fijne kom. Is een rubbere onderkant en redelijk antislip idd. Geloof het of niet maar die heb ik gekocht bij de Xenos. Geloof dat de kom maar €0,50 koste maar kan me vergissen.

Posted

Aha. Ik heb die kommen in het groot en heb al eens gekeken voor een kleine. Nu weet ik waar ik die kan vinden :)

Had al een rvs kommetje van Pearl besteld bij BdF maar die is toch wat aan de kleine kant om behoorlijk schuim in te kloppen. Die wordt dan als zeepbakje ingezet.