LongShave Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Ben ik 1x geweest. Was een mooie ervaring. Helaas is Pasquale Capone overleden (ik dacht in 2013).
talibeard Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Nog niet bekend hier maar wel een gaaf filmpje; leuk dat er nog een paar rondlopen van dit kaliber met een aardige dosis 'Kapsones' (op een leuke manier dan).
Barbiere di Figaro Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Ben ik 1x geweest. Was een mooie ervaring. Helaas is Pasquale Capone overleden (ik dacht in 2013). Klopt! Geloof ook niet dat Jan Heideman het nu uiteindelijk overgenomen heeft.
LongShave Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Als je meer over Pasquale te weten wilt komen: http://figaropasquale.nl/inhoudsopgave.html
Shaving Silly Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Leuk filmpje Volgens mij heeft Jan een zaak in Haarlem en scheert in het Spoorwegmuseum.
FairArie Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Leuk filmpje Volgens mij heeft Jan een zaak in Haarlem en scheert in het Spoorwegmuseum. Jan heeft een zaak in Haarlem. Op de site van manandshaving.nl wordt dit vermeld als één van hun vestigingen.
marco Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Hij scheert ook in Barneveld, daar hebben ze een barbershop hoekje in een kledingwinkel en er liggen ook flyers van JH
Recommended Posts