brord Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Zijn er hier ook nog sportievelingen (buiten het feit dat een goede scheerbeurt ook net een sport is) ik vind dit altijd leuk om te weten vandaar dit draadje gestart. Ik speel zelf nu sinds 2,5 jaar tennis. Daarvoor heb ik heel veel gedaan korfbal, voetbal, tafeltennis, squash, basketbal en volleybal
Kamp Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik heb aan voetbal, judo en boksen gedaan in mijn jeugd en sinds mijn 18 doe ik aan basketball en verder een beetje fitness
marco Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Pas begonnen met hardlopen. Vroeger judo, ju jitsu, schermen, trampoline, turnen, en dat was het volgens mij wel....
Shaving Silly Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik heb IJslandse paarden waar ik druk mee ben. Verder step ik regelmatig met mijn honden. Vroeger Acrobatische Rock&Roll gedaan maar je krijgt me nu geen cm meer van de grond af.
LongShave Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 (edited) Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen. Edited August 17, 2014 by Guest
Noxa Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Wakeboarden sinds een paar jaar, maar ik ga veel te weinig omdat het moeilijk combineren is met een baby.
Barbiere di Figaro Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ook vroeger veel, nu sporadisch hardlopen, maar dat eindigt vaak met blessure. Heb nieuwe skates besteld, dus dat geeft weer aanleiding om dat weer op te pakken. Eric
marco Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen in de Revalidatiekliniek. Ongeluk gehad?
LongShave Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen in de Revalidatiekliniek. Ongeluk gehad? PB
cutthroat Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Vroeger (in mijn jeugd) veel aan badminton gedaan. Later veel en intensief aan krachttraining gedaan. En toen kwam er een vriendin, kinderen en meer drukte op het werk, dus.... sinds een jaar de krachttraining weer opgepakt, maar minder intensief als voorheen.
bert Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik ben eigenlijk niet zo'n sporter. Mijn werk kost mij veel energie en heb dan ook s'avonds weinig puf meer om te sporten. 2 jaar geleden moest ik van de arts stoppen met roken en ben daardoor veel aangekomen. Inmiddels ben ik aan het dieet geslagen en ben inmiddels 6 kilo kwijt vandaag maar eens dumbells gekocht om wat krachttraining te gaan doen. Wie weet lukt het mij om in combinatie met de krachttraining,wandelen en de dieet om 15 tot 20 kilo af te vallen. En wie weet wordt ik nog een lean mean fighting machine
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Van vroeger tot nu heel veel verschillende sport Tot mijn 20ste vooral bal sport. Vanaf 15 jaar Voetbal & korfbal. Vanaf 20 tot heden voornamelijk vechtsport. MMA kickboksen (deze beide 2 seizoenen gedaan ) Zo'n 25 jaar Taekwondo tot de blessures te frequent kwamen En nu al enkele jaren boksen, Dit voornamelijk recreatief.
Kogel Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Hardlopen van 10 km runs tot halve marathons. Al meerdere jaren onder andere de halve van Egmond gelopen. Wil graag een hele maar de teainingsbelasting is te hoog. Te veel tijd. Mooie uitdagingen. Daarnaast mountainbiken en racefietsen,
Wulf Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Vroeger aan basketball gedaan, daarna beroeps militair en dat was om de dag sport. Nu ik al sinds 1998 burger ben een tijd lang niets aan sport gedaan en nu doe ik sinds 3 jaar mountainbiken
marzman Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik moet weer wat gaan doen want ik ben weer aan het aankomen. Hardlopen heb ik afgelopen jaren wat gedaan en dat was leuk, kon al een grote ronde door omliggende dorpen. Maar ik kreeg wat blessures en ben daarmee gestopt. Nu aan het kijken wat ik wil doen, fitnessen of zwemmen lijkt me leuk en kan bij mij in het dorp. Maar de fitness is zo'n dure trendy club die niet eens telefonisch willen zeggen wat het kost (seriously, kom maar langs zeggen ze dan en dan ben ik er meteen weer klaar mee ) en zwemmen dat is op voor mij lastige uren. Smoesjes genoeg dus
Snuff Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Tegenwoordig wegens de erg vele blessures en wisselstukken in m'n lichaam beperk ik me tot enkele uurtjes yoga per dag. Altijd heel veel sport gedaan sinds m'n jeugd. Lopen, zwemmen, fietsen, duiken, alpinisme, valschermspringen, full contact karate, body building. Maar je lichaam gaat met de jaren om meer rust vragen, maakt niet uit hoe sportief je ook bent en het is goed zo.
Julyan Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 oei, i doe niks op t moment daar moet we welrandering in komen. fiets wel alles in de stad. wel als toen ik jong was een beetje van alles, tennis, baseball, taekwondo, jiu-jutsu. Later een aantal jaren , Bujinkan Budō Taijutsu (ninjutsu). technisch geen sport maar een krijgskunst sporadisch wat yoga, m'n Oma was een van dee eerste yoga leraren in nederland, niet echt veel gebruik van gemaakt helaas. M'n hart lag wel bij de nijutsu. jammer genoeg heb ik het ivm met drukte en werk opgegevenmonent me er niet meer toe gezet om te trainen. Ook heb ik nog een keer een jaartje tai-chi gedaan bij een shaolin monik die in rotterdam les gaf. Hij vertrok na een jaartje naar Amerika. grappig is dat ook volgens hem tai-chi (de form waar hij les in gaf) zwaarder was dan kunfu, waar hij ook les in gaf. squash vind ik ook heerlijk, alleen lastig om partner te vinden, de laatse was na 1 keer gebleseerd. paar keer geklommen (binnen) vond ik ook leuk.
ariepedia Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Jaren onderwaterhockey gespeeld. Ja, onderwaterhockey. Echt, je leest het goed. Nee, dat is geen grap. Drie keer per week trainen om op hoog jeugd niveau te kunnen spelen. Toen ik eenmaal te oud was voor het jeugd team en mijn toenmalige vriendin mijn aandacht opeiste, ben ik langzaam aan gestopt met onderwaterhockey. Ik heb daarna verschillende periodes aan fitness gedaan, maar ik vind het in mijn eentje lastig vol te houden. Sinds een jaar of vijf doen mijn vrouw en ik aan badminton. Het is een vriendschappelijk clubje mensen, we spelen één keer per week, we spelen alleen maar dubbel (geen vaste speelpartners) en we spelen geen competities. Ik zou wel willen gaan hardlopen, ondanks dat mijn conditie niet al te best is, maar problemen met mijn knieën weerhouden mij er van. Verder doe ik aan airsoft, een oorlogsimulatiesport, wat misschien meer een hobby is dan een sport.
Robert79 Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Vroeger een paar jaar aan judo gedaan en ben gestopt toen ik de groene band had, omdat ik het niet meer leuk vond.Daarnaast heb ik ook jaren aan voetbal gedaan en altijd keeper geweest.
Henkiepenkie Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Ik draai mijn rondjes op de racefiets en doe mijn best dat 3 keer per week te doen. Vaak rondjes van 70 a 80 km maar ook geregeld rondjes van 130 km. Verder ook nog schietsport Of is dat geen sport
FairArie Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Ik ben vooral actief toeschouwer tegenwoordig. De geest wil wel, maar het lichaam protesteert. Dus sporten is er niet meer bij maar beweging is noodzaak en noodzakelijk beperkt tot wandel- en fietstochtjes en een beetje motorrijden.
Frog Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Ik heb van mijn 13 tot 25 waterpolo gespeeld. Jammer genoeg moeten stoppen wegens geen tijd...
highlander78 Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Wielrennen! Doe dit sinds drie jaar. Fantastisch om te doen. Spijtig dat ik hier niet eerder mee ben gestart. Alleen soms lastig in combinatie met gezin. Vroeger heel wat jaren op een skateboard rondgereden, maar die tijd ligt inmiddels ver achter mij (al droom ik er nog regelmatig van).
Recommended Posts