brord Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Zijn er hier ook nog sportievelingen (buiten het feit dat een goede scheerbeurt ook net een sport is) ik vind dit altijd leuk om te weten vandaar dit draadje gestart. Ik speel zelf nu sinds 2,5 jaar tennis. Daarvoor heb ik heel veel gedaan korfbal, voetbal, tafeltennis, squash, basketbal en volleybal
Kamp Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik heb aan voetbal, judo en boksen gedaan in mijn jeugd en sinds mijn 18 doe ik aan basketball en verder een beetje fitness
marco Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Pas begonnen met hardlopen. Vroeger judo, ju jitsu, schermen, trampoline, turnen, en dat was het volgens mij wel....
Shaving Silly Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik heb IJslandse paarden waar ik druk mee ben. Verder step ik regelmatig met mijn honden. Vroeger Acrobatische Rock&Roll gedaan maar je krijgt me nu geen cm meer van de grond af.
LongShave Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 (edited) Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen. Edited August 17, 2014 by Guest
Noxa Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Wakeboarden sinds een paar jaar, maar ik ga veel te weinig omdat het moeilijk combineren is met een baby.
Barbiere di Figaro Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ook vroeger veel, nu sporadisch hardlopen, maar dat eindigt vaak met blessure. Heb nieuwe skates besteld, dus dat geeft weer aanleiding om dat weer op te pakken. Eric
marco Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen in de Revalidatiekliniek. Ongeluk gehad?
LongShave Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik kan en doe haast niks aan sport. Alleen wat fietsen en 2x in de week zwemmen in de Revalidatiekliniek. Ongeluk gehad? PB