jctsoares Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 (edited) Op portugese "marktplaats" online deze kunnen aanschaffen. Ik dacht in eerste instantie dat ie exact gelijk was aan die ik van m'n vader heb maar bleek niet het geval. Ik vind deze eigenlijk mooier met ietsje langere en mooi bewerkte steel en ook het chroom is in betere staat. Zo zag ie eruit toen ik 'm ontving PhotoGrid_1408118073766 by João Carlos Soares, on Flickr En zo ziet ie er nu uit nadat ik 'm heb opgeknapt. PhotoGrid_1408118173198 by João Carlos Soares, on Flickr En hier naast m'n kleinere Luso. Messing kleur is ook iets anders. De nieuwe is iets lichter van kleur. P_20140815_162839 by João Carlos Soares, on Flickr Edited August 23, 2014 by Guest
Marcel Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Zo, dat is een flinke metamorfose! Hij lijkt nauwelijks te redden maar je hebt er iets fraais van weten te maken.
efsk Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Dat lukt je aardig, ouwe krabbers tot leven wekken!
SakasakaHeyhey Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Wow mooi resultaat. Dat dat kan wanneer zo'n krabber er zo gehavend uitziet met een dikke laag roest. Veel plezier ermee. Vind die met langere steel ook mooier:)
jctsoares Posted August 23, 2014 Author Posted August 23, 2014 Dat lukt je aardig, ouwe krabbers tot leven wekken! is gewoon leuk en bevredigend als ie weer glimt Wow mooi resultaat. Dat dat kan wanneer zo'n krabber er zo gehavend uitziet met een dikke laag roest. Veel plezier ermee. Vind die met langere steel ook mooier:) De gehele krabber was gewoon in veel betere staat dan die van m'n pa en de ietsje langere steel en de lichtere kleur maakt 'm ook mooier. Heb er daarom ook wat moeite mee om 'm door te verkopen maar ik weet een persoonlijke vriend die ik er heel blij mee kan maken vandaar dat ie waarschijnlijk toch weggaat. Maar als hij 'm niet wil hou ik 'm waarschijnlijk zelf.
SakasakaHeyhey Posted August 23, 2014 Posted August 23, 2014 Dan heeft de krabber een goed adres en je maakt die vriend er erg blij mee. Daar zou ik zelf ook geen moeite mee hebben. Ben het met je eens om de krabber anders gewoon zelf te houden. Je hebt 'm heel mooi opgeknapt. Kan je iedere keer dat je je daarmee scheert trots zijn op je prestatie
joostmoree Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Een hele bijzondere prestatie. Bij een eerste aanblik van het mes zou ik het links hebben laten liggern. Het lijkt wel zwaar gecorrodeerd aluminium! En daar kan je niks meer mee. Heel goed dat je aan deze klus begonnen bent. Met veel eer aan je werk! J
FairArie Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 heel netjes gedaan. Vraag me bijna af of de krabber er ooit zo goed heeft uitgezien
Recommended Posts