LongShave Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 We hebben het over verschillende zaken als Koffie, zakmessen etc. Zijn er ook die een Tattoo hebben (of dit graag zouden willen maar nog niet gedaan hebben)? Ook kan het zo maar zijn dat je het 3x niks vindt.
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Zoals je weet heb ik een redelijk nieuwe. Ook nog een oude wat kleinere op mn andere arm die ooit nog wordt vervangen. Ik zal binnenkort foto's plaatsen. Heb of wil jij zelf een tattoo?
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Cook Islands - 2005 Maori teken Linkerarm:
Snuff Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Er zijn heel kunstige tattoo's en nog meer tattoo artists waar je het tweede woord beter weglaat en vervangt door iets anders, snap niet dat mensen vooraf niet wat onderzoek doen naar iets waar je de rest van je leven aan vastzit. Zelf heb ik er geen, was niet toegelaten op het werk en ga er nu ook niet meer aan beginnen.
Noxa Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Heb er geen en zal er ook nooit komen ook. Een weloverwogen tattoo vind ik overigens best mooi maar, zeker vrouwen. Maar ik ben er niet geschikt voor, ik zou er na een week al spijt van krijgen.
Kamp Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Mijn zwager heeft zijn eigen tattoo studio in Bali. Je kan zijn werk Googlen op pan jauk tattoo Lukt me niet om een link met mijn iPad te kopieëren
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 (edited) Ik heb ook heel lang nagedacht (zeker 10 jaar). Toen op vakantie de knoop doorgehakt. Ik heb ook rekening gehouden met de plaats van de tattoo. Deze is met korte mouwen net niet te zien. Je moest eens weten hoeveel CEO'S, CFO'S er rondlopen met een tattoo. Zelf ken ik een bestuursvoorzitter met een enorme Eagle op zijn borst. Moet kunnen. Edited August 15, 2014 by Guest
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Licht is nu niet optimaal en zelf een foto maken van je tattoo is lastiger dan je denkt dus bij deze: De onderste staat op mn linker arm en ben ik al een tijdje zat. De bovenste op mn rechter arm, ook over een oude tattoo met slechte herinnering heen gezet. Ik wilde toch graag mn gezin op mn arm dus kon er meteen mooi overheen. Orchideeën erbij ter nagedachtenis aan mn lieve oma'tje. Dit waren haar lievelings bloemen.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Mijn zwager heeft zijn eigen tattoo studio in Bali. Je kan zijn werk Googlen op pan jauk tattoo Lukt me niet om een link met mijn iPad te kopieëren Pan jauk tattoo
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Licht is nu niet optimaal en zelf een foto maken van je tattoo is lastiger dan je denkt dus bij deze: De onderste staat op mn linker arm en ben ik al een tijdje zat. De bovenste op mn rechter arm, ook over een oude tattoo met slechte herinnering heen gezet. Ik wilde toch graag mn gezin op mn arm dus kon er meteen mooi overheen. Orchideeën erbij ter nagedachtenis aan mn lieve oma'tje. Dit waren haar lievelings bloemen. Mooi met de naam van je dochter erop! 4ever
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 En van mn vrouw natuurlijk en een leeg vakje voor de toekomst. Nu moet het geen tweeling worden, want dan gaan ze echt Tim en Tom ofzo heten, langer past niet.... Ik moet trouwens wel zeggen dat ie echt lelijk op de foto staat... Zonde....
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 En van mn vrouw natuurlijk en een leeg vakje voor de toekomst.Nu moet het geen tweeling worden, want dan gaan ze echt Tim en Tom ofzo heten, langer past niet.... Ik moet trouwens wel zeggen dat ie echt lelijk op de foto staat... Zonde.... Yep, met een tweeling zal je een andere oplossing moeten zoeken.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Vlak bij de salon van Syl zit ook een tattoo shop.
Guest Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Ik heb er wel enkele, en ja wil er nog wel enkele. Momenteel ben ik aan het denken om een scheer gerelateerde te laten zetten eind dit jaar.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Ik heb er wel enkele, en ja wil er nog wel enkele. Momenteel ben ik aan het denken om een scheer gerelateerde te laten zetten eind dit jaar. En ja....het is wel verslavend. Zodra je er 1 hebt wil je er vaak meer. Leuk, scheer gerelateerd!
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Foto's Rolf? Is idd verslavend, maar wel duur... Tenminste, als he het goed wil hebben....
SakasakaHeyhey Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Da's toevallig vandaag vers van de pers de naam van mijn zoon op mijn onderarm laten zetten.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Foto's Rolf?Is idd verslavend, maar wel duur... Tenminste, als he het goed wil hebben.... Duur? Ja, maar relatief. Als je al je scheerartikelen die je koopt optelt van een jaar heb je daarvoor een mooie tattoo.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Da's toevallig vandaag vers van de pers de naam van mijn zoon op mijn onderarm laten zetten. Zo! We hebben een voorlopige winnaar. Barley James? Je zoon?
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Foto's Rolf?Is idd verslavend, maar wel duur... Tenminste, als he het goed wil hebben.... Duur? Ja, maar relatief. Als je al je scheerartikelen die je koopt optelt van een jaar heb je daarvoor een mooie tattoo. Ik koop echt niet voor 600 euro scheerartikelen, je bent in de war met jezelf
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Zit er mooi op Remco! Strakke lijnen! Je bent dus gelukkig niet bij een simpele plaatjes-overtrekker geweest.
LongShave Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Foto's Rolf?Is idd verslavend, maar wel duur... Tenminste, als he het goed wil hebben.... Duur? Ja, maar relatief. Als je al je scheerartikelen die je koopt optelt van een jaar heb je daarvoor een mooie tattoo. Ik koop echt niet voor 600 euro scheerartikelen, je bent in de war met jezelf I surrender
Guest Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Foto's gaat echt niet lukken met weinig licht. Tegenwoordig is het wel duurder dan 40 jaar terug toen kon je voor F.25 al een tatoo laten zetten. Voor dat bedrag kom je nu de drempel amper over.
marco Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Een vaste klant bij ons heeft het vroeger in het leger zelf gedaan met een kurk met naalden erin en wat Oost-Indische inkt. Is ook erg low budget....
Recommended Posts