mavgink Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Zo, blijkt dat mijn vriendin de gave heeft om hier tussen te gaan neuzen: en dit er uit te vissen: te vies om aan te pakken allemaal maar kijk eens aan! Ligt nu te weken in een sopje... ben benieuwd of het bruikbaar is Op de foto's lijkt de kop scheef te staan... we'll see! ik zorg snel voor wat betere foto's...
Marcel Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Leuke vondst! Nu maar hopen dat de kop inderdaad recht is
Robert79 Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Zeker een mooie set, ik hoop er ook nog is een keer tegen aan te lopen.
mavgink Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Is het een speciale set dan? Want in eerste instantie ging het mij om de krabber. de rest was smoezelig, gebruikte zeep, kam, gebruikte tandenborstel...
mavgink Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Bah.... Hoeveel geef je voor die tandenborstel?
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik heb nog wel een gebruikt toiletpapiertje om te ruilen...
ShockWave_Omega Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Engelse tech lijkt het mij aan het handvat te zien. Erg leuke vondst en een zeer goede DE om mee te beginnen. Al met al ook een leuk setje met tasje enz. Gebruikte spulletjes met passende nieuwe vervangen en dan heb je een perfect reissetje
mavgink Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Heb nog een andere Tech met wat beschadigingen, met een beetje geluk kan ik 1 nieuwe maken... een FrankenTech
mavgink Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 en als ik onderstaande moet geloven is het een Britse Tech uit de jaren '50
marzman Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Leuke vondst. Veel plezier ermee. en als ik onderstaande moet geloven is het een Britse Tech uit de jaren '50 Bedankt voor het plaatje, kan ik mijn Tech ook opzoeken Maar die van jou heeft toch een ander handvat als een Britse Tech uit de jaren '50?
LongShave Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Veel Gillette info: http://www.mr-razor.com/Rasierer/Gillette%20Rasierer.htm
mavgink Posted August 18, 2014 Author Posted August 18, 2014 oh wacht, dan heb ik de Gillette Sportsman Tech denk ik...
El-a-Menthol Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Is het een speciale set dan? Want in eerste instantie ging het mij om de krabber. de rest was smoezelig, gebruikte zeep, kam, gebruikte tandenborstel... Het verbaast me dat er nog mensen zijn die niet recyclen. [spoil][/spoil]
Shaving Silly Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Ohhh die heb ik ook , van Longshave gekregen voor in mijn scheermuseum. Ik vind het zo'n prachtig reissetje echt oud dat kan je aan alles zien. Goeie speurneus je vrouw !
Recommended Posts