Shaving Silly Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Op 24-8-14 organiseer ik een oefen en meeting dag in mijn kapsalon in Amstelveen . Ik zou graag 1 en 2 daagse baarden willen scheren om te oefenen en met verschillende messen willen scheren dus neem ook je eigen mes mee [ graag scherp ] en het is misschien leuk als mensen die komen , spullen / messen / zeep mee willen nemen wat ze willen verkopen of ruilen of over hebben of gewoon laten zien aan de anderen Op deze manier kunnen we er een leuke dag van maken. Dus vind je het leuk om langs te komen en geschoren te worden , geef je dan even op en wil je gewoon gezellig langs komen dan kom je langs . De datum is nog even onder voorbehoud want het is best snel maar vaak is dat het beste en mijn kapsalon is in Amstelveen. Afterparty is waarschijnlijk bij Eric ?? op zijn boot [ dat gaan we nog horen hiihihihi] Dus kom en geef je op en laat je baard 1 of 2 dagen staan voor mij !! https://www.facebook.com/pages/De-Barbieri%C3%A9re-Sylvia/178404522335336 Shaving Silly Sylvia's Haarmode Nieuwe Karselaan 48 1182 BR Amstelveen 020-6414324 [ gratis parkeren en de koffie staat klaar , bier bij Eric maar die weet nog van nix hahhaha]
brord Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik moet even kijken of ik kan maar wel een leuk idee
Guest Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ok dan zal ik wel toezeggen dat ik kom. Dus count me in Ik zal wat haar laten staan voor degene die het ook eens wil proberen om een ander te scheren. Leuk idee.
Noxa Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Sjait, mijn vriendin heeft dienst die dag dus ik moet de kleine bewaken, anders was ik zeker even langs gereden.
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Noxa, in mijn ervaring vinden oma's het altijd heerlijk om een ochtend op te passen
Guest Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Enne syl vind het heerlijk om met kleintjes om te gaan. Er is ruimte voor de kleine Meenemen kan ook.
Shaving Silly Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 ????? Syl staat te scheren hoor !! Baby on board [ afleveren bij Eric hahahha ]
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Zoals het er nu uitziet ben ik van de partij! Gezellig!
Snuff Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ik pas, een dikke 6 uur rijden is me wat veel van het goede maar wens jullie allen een prettige leerzame dag toe!
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Dat is toch geen 6 uur rijden? Ik zit vanaf hier in vijf uur in Parijs. Als jij op de brommer komt ben je er denk ik echt wel in 3 uurtjes....
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Ja daar heb je wel een punt.... We blijven wel allemaal op de boot slapen, maandag weer fris naar huis
cutthroat Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Shit. Ik krijg die dag familie over de vloer . Ik ga wel proberen er even een paar uurtjes tussenuit te piepen
Shaving Silly Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Als we om 11.00 beginnen kan iedereen weer bijtijds naar huis als hij wil voor de visite / moeder de vrouw of sport op zondag. Moeten we toch wel ff een uurtje voor vrij kunnen maken ???
Snuff Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Maar hij moet ook nog weer terug ... Juist Oh en niet vergeten:
marco Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Het is voor mij zeker dat ik kom, we hebben geen afspraken en mn vrouw vond het wel " lekker rustig!".... Dus ik zie jullie de 24e, bij leven en welzijn natuurlijk
Shaving Silly Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 (edited) Het word al een heel gezellig lijstje : Marco Rolf Efsk ??? [ of ga je naar België ?] Eric [de after party hihiihi ???} Kogel met een eendaagse baard !!! Cutthroad [ die een uurtje of wat komt ] en ik wie mis ik nog ??? Ja Noxa met kleintje [ mag je rustig meenemen hoor !! ik heb grote veilige tuin en ruimte genoeg ] Edited August 14, 2014 by Guest
efsk Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Vermoed bij jou, met eendagsbaard. Meer forumleden om te ontmoeten.
LongShave Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Hoor ik mijn naam ? Als ik de 24e kan (heb dan vakantie) dan ben ik uiteraard van de partij met een eendagsbaard. De salon van Syl is in de buurt dus dat is reuze handig. Alleen Marco.......... wordt het dan eindelijk Face to Face??
Shaving Silly Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Het word al een heel gezellig lijstje : Marco Rolf Efsk ??? met eendaagse baard !!! Eric [de after party hihiihi ???} Kogel met een eendaagse baard !!! Cutthroad [ die een uurtje of wat komt ] en ik wie mis ik nog ??? Ja Noxa met kleintje [ mag je rustig meenemen hoor !! ik heb grote veilige tuin en ruimte genoeg ]
LongShave Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Het word al een heel gezellig lijstje : Marco Rolf Efsk ??? met eendaagse baard !!! Eric [de after party hihiihi ???} Kogel met een eendaagse baard !!! Cutthroad [ die een uurtje of wat komt ] en ik wie mis ik nog ??? Ja Noxa met kleintje [ mag je rustig meenemen hoor !! ik heb grote veilige tuin en ruimte genoeg ] Eric o.v.b. Als ik kom geen afterparty op de boot (die ligt te ver weg) maar bij de Vijfer of Abina.
Marcel Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, dat wordt vast heel gezellig!
Recommended Posts