Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op 24-8-14 organiseer ik een oefen en meeting dag in mijn kapsalon in Amstelveen .

Ik zou graag 1 en 2 daagse baarden willen scheren om te oefenen en met verschillende messen willen scheren dus neem ook je eigen mes mee [ graag scherp ] en het is misschien leuk als mensen die komen , spullen / messen / zeep mee willen nemen wat ze willen verkopen of ruilen of over hebben of gewoon laten zien aan de anderen

Op deze manier kunnen we er een leuke dag van maken.

Dus vind je het leuk om langs te komen en geschoren te worden , geef je dan even op en wil je gewoon gezellig langs komen dan kom je langs .

De datum is nog even onder voorbehoud want het is best snel maar vaak is dat het beste en mijn kapsalon is in Amstelveen.

Afterparty is waarschijnlijk bij Eric ?? op zijn boot [ dat gaan we nog horen hiihihihi]

Dus kom en geef je op en laat je baard 1 of 2 dagen staan voor mij !!

https://www.facebook.com/pages/De-Barbieri%C3%A9re-Sylvia/178404522335336

Shaving Silly

Sylvia's Haarmode

Nieuwe Karselaan 48

1182 BR Amstelveen

020-6414324

[ gratis parkeren en de koffie staat klaar , bier bij Eric maar die weet nog van nix hahhaha]

Posted

Ok dan zal ik wel toezeggen dat ik kom. Dus count me in

Ik zal wat haar laten staan voor degene die het ook eens wil proberen om een ander te scheren. ;)

Leuk idee.

Posted

Sjait, mijn vriendin heeft dienst die dag dus ik moet de kleine bewaken, anders was ik zeker even langs gereden.

Posted

Enne syl vind het heerlijk om met kleintjes om te gaan. Er is ruimte voor de kleine

Meenemen kan ook.

Posted

Ik pas, een dikke 6 uur rijden is me wat veel van het goede maar wens jullie allen een prettige leerzame dag toe!

Posted

Dat is toch geen 6 uur rijden? Ik zit vanaf hier in vijf uur in Parijs. Als jij op de brommer komt ben je er denk ik echt wel in 3 uurtjes....

Posted

Als we om 11.00 beginnen kan iedereen weer bijtijds naar huis als hij wil voor de visite / moeder de vrouw of sport op zondag.

Moeten we toch wel ff een uurtje voor vrij kunnen maken ???

Posted

Het is voor mij zeker dat ik kom, we hebben geen afspraken en mn vrouw vond het wel " lekker rustig!".... :D

Dus ik zie jullie de 24e, bij leven en welzijn natuurlijk ;)

Posted (edited)

Het word al een heel gezellig lijstje :

Marco

Rolf

Efsk ??? [ of ga je naar België ?]

Eric [de after party hihiihi ???}

Kogel met een eendaagse baard !!!

Cutthroad [ die een uurtje of wat komt ]

en ik

wie mis ik nog ???

Ja Noxa met kleintje [ mag je rustig meenemen hoor !! ik heb grote veilige tuin en ruimte genoeg ]

Edited by Guest
Posted

Hoor ik mijn naam ? :lol:

Als ik de 24e kan (heb dan vakantie) dan ben ik uiteraard van de partij met een eendagsbaard. De salon van Syl is in de buurt dus dat is reuze handig.

Alleen Marco.......... wordt het dan eindelijk Face to Face??

Posted

Marco

Rolf

Efsk ??? met eendaagse baard !!!

en ik

wie mis ik nog ???

Ja Noxa met kleintje [ mag je rustig meenemen hoor !! ik heb grote veilige tuin en ruimte genoeg ]

Posted

Marco

Rolf

Efsk ??? met eendaagse baard !!!

en ik

wie mis ik nog ???

Eric o.v.b. Als ik kom geen afterparty op de boot (die ligt te ver weg) maar bij de Vijfer of Abina.