ShockWave_Omega Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Vandaag op een rommelmarkt @ Zierikzee gevonden en 1930's Gillette NEW Bar Handle. Hij was nog vies op de foto maar ligt nu in een badje te weken. De verkoper wilde niets van zijn vraagprijs af doen helaas. Toch besloten hem maar mee te nemen gezien we ook Gillette's op andere standjes hadden gezien voor minder leuke prijzen.. De conditie is vrij goed te noemen ondanks loslatende beplating geen scheuren of breuken gezien. Even bij wat vrienden nu op de camping straks maar weer naar huis
LongShave Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Wow! dat is een mooie! Hoe maak je de kop schoon? Veel plezier ermee.
Noxa Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Mooi ding zeg! Beetje geoxideerd maar dat krijg je wel weer schoon denk ik.
Marcel Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Mooie vondst! Dit zijn erg fijne krabbers naar mijn mening, smooth en efficient.
ShockWave_Omega Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Mehhe een oude tandenborstel goed schoonmaakmiddel en heel veel tijd doen wonderen. Hij is net uit het sopje waar ie in lag te weken. Dat is al een stuk schoner als ik thuis ben zal ik er nog verder mee gaan mrt het schhonmaken.. dat is als ik er de tijd voor krijg.
ShockWave_Omega Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Zo vandaag voor het eerst gebruikt. Niet wat ik had verwacht.. hij was erg mild. Ik had op iets meer agressiefs gehoopt. Maar al met al een leuke vondst zeker voor het geld.
Marcel Posted August 14, 2014 Posted August 14, 2014 Echt mild wil ik hem niet noemen, zeker als je een NEW vergelijkt met een Tech. UEKAZ uiteraard.
ShockWave_Omega Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Nee inderdaad vergeleken met een tech is ie een stukje agressiever. Maar mijn vaste razor is de Merkur Futur op standje 4-5. Ik mis dus een stukje agressiviteit. Al met al wel een lekkere razor zonder veel werk. En de oudste in mijn collectie momenteel misschien dat ie binnenkort wel te koop of te ruil staat
Marcel Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 Ah, met een Futur op die stand heb je waarschijnlijk een licht vertekend wereldbeeld van wat agressief is Er zijn heel wat gevaarlijker open kam modellen dan de nederige NEW, dat is iets wat zeker is.
ShockWave_Omega Posted August 15, 2014 Author Posted August 15, 2014 Mehehe ja waarschijnlijk ben ik nu iets meer verwend met de Futur. Mijn vorige rommelmarkt vondst is zeker agressiever dan de NEW. Dat is dan ook een blijvertje.
Recommended Posts